Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kelkoo.dk

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. Hvad giver du for et "hit" hos Google? Som jeg læser din statistik, så har du fået ca. 50 hits ialt?



En anden og meget billig måde at få mange hits på, er ved at sætte et lille lækkert logo i din signatur her på amino ;)


 


Jeg har lige været inde og kigge på min egen statistik på min hjemmeside. Hvis jeg læser dether rigtigt, så har jeg altså fået over 150(!) hits herfra amino siden for to dage siden, hvor jeg satte mit logo på.. (det véd jeg ikke om jeg skal tro på..?) Men det giver ihvertfald noget - og det er gratis ;)



 


Det er så egentlig pisseærgeligt jeg ikke rigtig har nogen hjemmeside endnu folk har kunne kigge på.. :/


 


 







Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov.. der gik noget helt galt..

 

Meget mærkeligt.. hvis man kopiere html (en tabel) ind her imens man har den sat på html-visning, og så trykker på preview, så ser det helt perfekt ud - men når jeg submitter, så kommer der bare ingenting alligevel..

 

Synes jeg bliver huntet lidt af de mellemrum..

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg giver mellem 35 ører og 7,5 kr. pr. klik.
Men det er fra folk der søger efter mine services. Besøg fra Amino er ikke meget værd for SPAMfighter, men hvis du sælger services til iværksættere, kan du nok ikke få bedre trafik.
De kliks du ser i min post, er folk der har klikket flere gange på mine annoncer og derfor nok er svindlere.

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, på den måde..  7.50 kr. er trodsalt også en pæn del bare for et klik .. dyrt troede jeg ikke det var.



 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Om det er dyrt afhænger af hvad du får ud af det. Jeg kan sælge en løsningen jeg tjener ca. 2.000 kr. på for hvert 25. klik, så det er jo ikke dyrt vel?
På Google koster de dyreste klik ca. 100$ og det er mange penge, men hvis du sælger en færge på hvert 1.000 klik, så er det sikkert en ok løsning.

Så du kan sige at det kun er dyrt, hvis du kan købe den samme vare billigere et andet sted og det tror jeg ikke du kan.


 

Dbh Martin
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 23:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Det behøver ikke være "bevidst snyd" det hele. Jeg har set en del venner, der ikke lige kunne huske det site, de skulle vise mig, men kunne huske søgeordet de brugte på google, og så klikker de igen på adwordet i højre side af google-resultaterne.

Ikke alle der ved det koster nogen penge, når de klikker der! :-)

Med venlig hilsen
Allan Hansen

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, ja, det kan jeg godt se :) men alligevel - en tv-reklame bliver vel ikke dyrer af om man sælge flyvemaskiner eller isterningposer eller hvor meget man tjener.. men der må selvfølgelig være en grund til at de kan tage $100 for et lille klik. Jeg må vist se at finde ud af det.. Jeg har fået for 400.- adaware fra det hostingfirma min hjemmeside ligger på (b-one) - så det er bare med at få dem brugt på en god måde (når jeg altså får taget mig sammen til at få lavet min hjemmeside..)


(ps., nu nåede jeg lige igår at blive så glad for, at amino var trådt ud ad framsettet og havde fået sat url på hver side, men skulle det ikke være kan jeg se nu..)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kender jeg heller ikke noget tv-selskab der kan sælge mig besøgende der specifikt interesserer sig for at købe storebæltsbroer ;-) Det kan Google faktisk.
Så skal du ramme en meget specifik målgruppe på tv. kommer du til at købe en hulens masse reklamer der bliver set af de forkert mennesker og du kommer til at betale for dem alle alligevel. Så tro mig, det bliver ikke billigere af den grund.

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 00:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. Så altså det er dyrer at få vist sin reklame når brugeren søger på "antivirus" end på f.eks "gummiring", for at nævne noget der måske ikke bliver søgt særlig meget på..?


"Design" og "Innovation" er sikkert nogle dyre klik, så..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 00:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil lige indskyde en ting vedr. Adwatcher-softwaren. At den identificerer klik-snyd, er ikke ensbetydende med, at man betaler for det - Google har jo også selv et avanceret anti-click-fraud-system, som sandsynligvis opfanger lige så meget (og mere) end Adwatcher, og justerer antallet af fakturerede klik herefter.

I det hele taget skal man ved al trafikanalyse gøre sig forudsætningerne klart; et "klik" er ikke en entydig/standardiseret størrelse, og Google og Adwatcher (eller anden 3-parts målesystem) kan have forskellige definitioner.  Endvidere kan den enkelte brugeres browsers privacy-settings eller brugerens firewall håndtere cookies fra de to domæner forskelligt, resulterende i yderligere forskelle.

Pointe: Selv en stor forskel mellem tallene kan være forklarlig, og derfor kan målinger med 3.parts software kun bruges som en meget grov rettesnor for om mediets (Googles/Kelkoos) tal er rigtige.

Bare et par kommentarer til tråden i almindelighed.
Side 3 ud af 5 (44 indlæg)