Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kelkoo.dk

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 10:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen der har erfaringer med kelkoo.dk? Er det pengene værd? Er det noget der virker?
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 13:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

> Er det pengene værd?



Bare ud af nysgerrighed, hvor meget skal du af med, og hvordan afregnes der (fast beløb, pay-per-click, ...)?
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 13:10 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Apr 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

"Er det pengene værd? Er det noget der virker?"


 

Det kommer an på hvad du vil markedsføre. Er der tale om produkter man kan købe flere steder, og hvor man er konkurrence dygtig på prisen, kan det nok godt svare sig.

 

Vi brugte det til at markedsføre nogle let mere utraditionelle produkter, og det var ikke nogen videre succes. For det første gav det stort set ikke nogen salg (men regningerne kom jo alligevel fra dem). Folk havde ikke rigtig grund til at lede hos Kelkoo, da vi var max. 2 udbydere af produkterne i DK.

 

Dernæst har jeg til dato en mistanke om at noget gik lidt skævt.

Vi gør meget ud af at observere indgående trafik til hjemmesiden, og der var noget som bare ikke stemte med deres tal. Vi kontaktede dem og spurgte hvor de fik deres tal fra, og de indrømmede en fejl. Men det tilrettede tal passede heller ikke med vores. Vi valgte at betale og så stoppe med at bruge dem. Dels grundet de skæve tal og dels på grund af de manglende salg via dem.

 

Men som sagt, kan man drage fordel af at konkurrere på prisen, så er de givetvis hensigtsmæssige at bruge...
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 15:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.


Tusind tak! Det er rart med lidt indsigt. Jeg har nemlig netop modtaget en regning fra kelkoo på 300,- Jeg har endnu ikke lagt noget data ud på deres hjemmeside - mystisk!!! Jeg er lige som dig ikke helt endige i besøgstallene. Har nemlig ikke registreret et eneste besøg fra dem på noget tidspunkt. Det helt sikkert fordi der ikke ligger eneste vare på deres side. Det virker et eller andet sted useriøst, det kan selvfølgelig være en naturlig forklaring.

 

Igen tusind tak for din indsigt.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige spildt 100 $ på Kanoodle. De sendte mere end 400 "brugere" over på min side og ingen af dem konverterede til SPAMfightere. Normal vil hver 4. blive kunde. Så der er uden tvivl tale om svindel.
Så jeg bruger nu et trackingværktøj til at holde styr på mine annoncer.
Jeg har lige købt adgang til: Adwatcher som holder øje med at jeg får mine besøgende. Dertil holder den øje med svindel. Alene i går var der 7 svindelforsøg med min Google konto og nu kan jeg let bede om at få mine penge tilbage, da jeg har IP adresse og alle oplysninger klar.
Så de 20 $ den koster er godt givet ud.

Dbh Martin

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin...

Det produkt ser spændende ud... Vil Google betale tilbage på grundlag af de beviser? (Noget du ved noget om?)

Med venlig hilsen
Allan

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke prøvet at bede om penge endnu, men det siges at de ofte betaler hvis man kan påvise det.
Der er også en del retssager igang mod Google og jeg er ret sikker på at de taber.
Så jeg vil tro at den slags software vil være standard meget snart.
Alene over de sidste 4 måneder har vi tabt ca. 10.000 kr. Først et par tusinde til nogle svindlere fra Østeuropæiske IP adresser, et par måneder senere ca. 6.000 til nogle Kineserer og senest en lille tusse til nogle Tyrkere. Og nu har jeg sgu fået nok, jeg gider ikke betale mere til de røvhuller!

Dbh Martin
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Går ud fra at det er nogle konkurrenter, som finder nogen der gider klikke en masse gange?

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Det tror jeg ikke i mine tilfælde, men jeg har nakket lidt tekst der beskriver skidtet lidt:


What is click fraud and how does it affect me?


Unfortunately for any advertiser or businessperson, whether they are online or offline, fraud is a component they all have to deal with, in one form or another. With offline businesses, it’s usually in the form of shoplifting or mysteriously disappearing inventory. With online business, however, the fastest-growing type of fraud concerns a phenomenon called “click fraud”, committed against pay-per-click advertising.


On its most basic level, click fraud is defined as any click that is maliciously made on an advertiser’s PPC ad with the intent of depleting the amount of money in the advertiser’s account.


As a simple example, let’s assume you have a pay-per-click ad set up on Google and your keyword bid is $1 per visitor. Therefore, each time someone clicks on your ad on the results page for that specific keyword, your account is charged $1. If the amount of money in your account equals $1,000, then you can have 1,000 clicks on your ad before your account is depleted of funds.


If someone decides to target your ad via click fraud, they can use various methods to arrange to have your ad clicked on repeatedly until your $1,000 is gone. This can occur within a matter or minutes or over a number of days or weeks, depending on what method is used and how blatant the fraudsters are about the process.


Obviously, this is potentially an incredibly destructive type of fraud, especially since it occurs online, where many people feel they are acting anonymously. Some click fraud campaigns do not even try to hide their location or identity if they make a lightning attack on your ad; instead they wait and change their online “identity” after they had made a significant dent in your account, if not having drained it altogether.


Sources of click fraud


So far, we’ve alluded to some types of click fraud, but a complete breakdown of the most prevalent sources and forms of click fraud will help clarify the range and potential impact different methods of click fraud can have.


The variety of types of click fraud range from very simple to very complex and sophisticated. Here are some of the most common forms click fraud takes.




  • Automated Scripts – although not the simplest form of click fraud, for someone with computer expertise, this method can be very effective as well as quite simple to set up. The most famous case of this type of click fraud is still the Google Clique software. Basically, the fraudster creates a robot or automated script that is specifically designed to click on paid advertising. This type of click fraud is used by both competitors and affiliates alike.


  • Hiring People To Click On Ads – this means of perpetrating click fraud often originates from third-world countries. Ads are placed in local newspapers recruiting workers to spend time clicking on ads, according to directions supplied by the companies who organize these operations. Perhaps the most infamous operation of this type of “click farm” was identified in India by The Times of India in an article entitled “India’s Secret Army of Ad Clickers”. Especially interesting is that one online blogger who reported this story received 17 comments to his blog entry, most of which were placed by people seeking to find such jobs or by firms advertising that they were looking to hire workers for just such work. Although the companies that organize such “click farms” realize that they are committing click fraud, those working for them do not necessarily understand the significance of what they are doing and the impact it
Side 1 ud af 5 (44 indlæg)