Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge et lille script til hjemmesiden

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Pedersen:

Jørgen Olsen:

1200

Det er jo voldsomt billigt ;) ....

Nej spøg til side ...Kontakt mig hvis du er interesseret i en god løsning... En løsning der vinder på kvalitet og i pris ;)

Hvis du mener at dit produkt er overlegent i forhold til hvad jeg har tænkt mig at levere (hvilket ville være en fræk påstand uden forudgående kendskab til min virksomhed) - hvorfor har du så overhovedet ladet dig byde ned i første omgang?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er faktisk mig der har lavet den tidligere løsning (som siden er blevet annekteret af DanaWeb), og det er faktisk lavet ved at hive data ud af Google Maps API. Det er dog lavet i PHP og havde oprindelig kun postnummer.

Jeg overtog det oprindeligt fra IT Afdelingen som (I kid you not) havde taget en hel bunke penge for at lave en prækompileret database med postnummerdistancer, som var blevet produceret ved at en af deres medarbejdere havde siddet og tastet alle de forskellige postnummerkombinationer ind på Krak og kopieret resultatet over i databasen. De havde dog givet op da de nåede til de hundredevis af postnumre der er i København og Frederiksberg…

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)