Bliv top professionel sælger - få styr på alle salgets elementer og facetter Har du brug for at give dig selv og dine sælgere en salgsuddannelse der sparker r... - så har jeg løsningen. Måske er du den der har startet din forretning med en god ide, men har svært ved at få gang i salget. Måske har du ansatte sælgere, men mangler værktøjer til at træne dem. Uanset om det ene eller andet gælder for dig, så har jeg løsningen. Gennem mange års erfaring med salg og salgstræning, har jeg lavet en modulopbygget salgsuddannelse, der er målrettet alle brancher med direkte salg. Uddannelsen tager dig med omkring ALLE elementer af salget, lige fra den første telefonkontakt til blækket er tørt på salgsaftalen. Uddannelsen er opbygget over alle de psykologiske aspekter i salget. - Hvad skal der til for at kunden siger "ja" til en aftale i telefonen. - Hvorfor siger kunden "nej" til at købe - Hvad får kunden til at sige "ja" - Hvordan styrer du processen fra start til slut. - Hvordan får du kunden til at føle at han vil "købe" af dig, og ikke føle sig "solgt" til. I uddannelsesforløbet får du redskaber der sætter dig i stand til at udarbejde konkrete salgsstrategier og salgskoncepter, som du kan bruge i hverdagen. Lær at sælge mere og oftere - brug mine teknikker og øg dit salg med 20-30% indenfor de næste 12 måneder. For at få det fulde udbytte af salgsuddannelsens indhold, tilbydes efterfølgende workshops og salgstræning. Uddannelsen strækker sig fra 6 - 12 uger, afhængig af hvor meget tid du kan afsætte. Vi aftaler konkret forløbet, om det skal være 1, 2 eller 3 dage om ugen eller hver anden uge. Undervisningen kan foregå hos mig eller dig. Jeg har alt udstyr med. Der skal mindst være 4 personer til hvert forløb og prisen pr. person er 14.500 plus moms, som skal betales forud for første modul. Hvis du har flere end 6 personer får I særpris. Afholdes kurset hos dig, kommer der tillæg for transport og evt. overnatning. Det kan virke som mange penge, men tilsvarende kurser er set til fra 25.000 og helt op til 50.000 plus moms og er ofte slet ikke ligeså omfattende. Investeringen i denne salgsuddannelse, hvor du og dine sælgere lærer om ALLE salgets faser, vil tjene sig selv hjem mange gange - og formentlig indenfor det første år. Da uddannelsen kan bruges i alle brancher, er der mulighed for at samles fra forskellige firmaer. Du kan selv foreslå hvem det kan være, og ellers fører jeg venteliste til der er nok tilmeldte til et hold. Så selvom du kun er dig selv, så er der alligevel mulighed for at være med. Skriv en besked til mig, hvis du er interesseret, så tager vi den derfra. Salgs-hilsner Jacob. |
Hej Jacob.
Det lyder jo fantastisk
Har du nogle referencer? Hvor har du arbejdet tidligere?
Mvh.
ditbrugtmarked