Hej Emiel
Jeg har tidligere kommenteret på denne idé.
Er det din tanke, at arbejdspladserne eller de jobsøgende skal oprette annoncerne?
Hvis 1, skal du ihvertfald lave en form for markedsundersøgelse først. Det behøver ikke være noget stort - ring til 10 -15 lokale gesjæfter, som du kunne forestille dig benytte tjenesten. Jeg har selv arbejdet i den præcis samme idé, og ringede til en række virksomheder.
Desuden har jeg som 15-årig lidt erfaring med at søge jobs. Det er rigtigt svært! Der er en enorm mængde unge mennesker fra 13-18 som gerne vil have et job, og der er så få jobs at tage af. Det er ikke ret mange steder, man overhovedet kan bruge en ungarbejder, der er en masse regler på området. Bl.a. må man ikke arbejde blandt maskiner, ikke løfte ret tunge byrder (vi snakker max 6-8 kg) og desuden kræver det ofte et kørekort eller lignende, når man skal løbe ærindrer for arbejdspladsen. Derfor tror jeg, at mange virksomheder er påpasselige med ungarbejdere, og da der ikke ret ofte er et reelt behov, er udbuddet naturligt nok lavt.
Jeg arbejder på nuværende tidspunkt i et advokatfirma som bud, og netop mit job er kraftigt baseret på tillid, da jeg dagligt skal håndtere kontanter og lign.
Derfor tager arbejdspladsen kun "kendte" mennesker ind. For eksempel er det andet bud søn af en af advokaterne.
Ligeledes andre steder, hvor der rent faktisk er et stort behov for ungarbejdere, eksempelvis banker/sparekasser. Her er der rent faktisk et stort behov, men igen er det et betroet job, hvor der er værdier involveret.
Deraf kan man måske udlede, at arbejdspladserne ville have svært ved at "tage nogen ind fra gaden". Det ville min arbejdsplads ihvertfald aldrig gøre.
Nu er det jo unge mennesker vi har med at gøre, og sådanne er jo notorisk upålidelige 
Men resultatet af dette bliver kort og godt, at man henter sin arbejdskraft hos medarbejdere i eksempelvis banken. Derfor vil disse altid stå først i rækken.
Jeg tror såmænd godt at din idé kan føres ud i livet, og måske også blive en succes, men det bliver svært!
Dette indlæg virker måske negativt, men jeg vil egentligt bare sige, at du virkeligt skal arbejde hårdt for at nå ud til virksomhederne, som jo et eller andet sted er dem der "bygger websitet op" i form af deres annoncer.
Jeg kan godt lide idéen, men den kræver en hel del forarbejde.
Med venlig hilsen
Jakob