Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du paypal paa din webshop og hvad har du at ssige om det?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har faaet nej fra bankerne om at faa en kontrakt til et rigtigt betakingssystem saa jeg er tvunget ud i Paypal.

Men hvad siger i om brugen af Paypal? Vil kundene godt handle hos jer selvom i kun har Paypal?

Hvordan er det at bruge for jer som forretning?

Takker herfra

Anders

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 15:08

Hej

Du skal gøre alt hvad du kan for at få en direkte integreret betalingsløsning på din webshob, der som minimum tager Dankort. Paypal er ikke store nok i Danmark endnu til at satse 100% på det, og jeg vil skyde på, at du vil miste op mod halvdelen af dine ordrer (kommer lidt an på målgruppe).

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:13

Martin Hegelund Møller:
jeg vil skyde på, at du vil miste op mod halvdelen af dine ordrer

Det vil koste langt mere end det, op mod 90%

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 15:19

Hej

ja jeg ville ogsaa gaa langt uden om paypal først men bankerne vil ikke gi mig et  rigtigt system. For stor en risiko siger de?? "Kom igen om et aar" om et aar er risikoen da den samme?? forstaar ikke. det er min risiko ikke bankernes. Hvis jeg har købt vare for mine egne penge for 3000€ og kunderne svindler og ikke betaler mig er det min risiko. Varene har jeg jo købt og betalt saa hvorfor bankerne mener at det er en risiko for dem kan jeg ikke se.

mit firma er fransk og shoppen bliver derfor fransk. men paypal tager visa,  mastercard mener ogsaa amex. Skulle man saa ikke vare dækket ind?

jeg har vente i lang tid paa at faa bankkonto osv. lang historie saa nu vil jeg bare igang. Jeg har ikke mere energi til at gaa rundt til alle banker men hvis HSBC siger nej siger de andre nok ogsaa nej.

Naar jeg saa er gang vil jeg finde en bank som kan gi mig et rigtigt system.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:19

For at svare helt præcist på det er du nødt til at fortælle lidt mere om hvad du vil sælge, til hvem og hvordan mv.

Jeg har erfaret at det er muligt at hive ikke ubetydelige beløb ind via paypal. Har du overveje Ewire?

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 15:20

det var meget

hvorfor?

Kunder har ikke tillid til paypal?

er det for daarligt og langsomligt for kunden at faa betalt?

eller er det fordi at i dk paypal ikke fungere okay?

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 15:22

t

Mikkel Mikjær Christensen:

For at svare helt præcist på det er du nødt til at fortælle lidt mere om hvad du vil sælge, til hvem og hvordan mv.

Jeg har erfaret at det er muligt at hive ikke ubetydelige beløb ind via paypal. Har du overveje Ewire?

det jeg skal sælger er økologiske skin og haar produkter. En shampoo koster 22€ og en ansigtscreme koster 45€

det er til private personer i frankrig og resten af EU hvis man er heldig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:36

prosnic:

t

Mikkel Mikjær Christensen:

det jeg skal sælger er økologiske skin og haar produkter. En shampoo koster 22€ og en ansigtscreme koster 45€

det er til private personer i frankrig og resten af EU hvis man er heldig.

I så fald ville jeg godt turde satse på Paypal.

Fra Søborg
Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:49

Paypal er meget lidt udbredt i Danmark, og er nyt for os derfor har danskerene stor mistro til noget de ikke er bekendte med.

I usa er det meget udbredt at bruge paypal.

det er også muligt at betale med dankort uden at skulle lave en paypal konto.

Og efter som du har tænkt på europæiske marked burde det ikke have den virkelige store effekt.

Eventuelt tag en snak med pbs, som alternativ.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:57

Claus Thygesen:

Eventuelt tag en snak med pbs, som alternativ.

Hvorfor kaster folk om sig med ubrugelige råd uden at sætte sig ordentligt ind i sagen?

Manden skal drive forretning i Frankrig, han har _intet_ at bruge PBS eller for den sags skyld Dankort til!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)