Du skal gøre alt hvad du kan for at få en direkte integreret betalingsløsning på din webshob, der som minimum tager Dankort. Paypal er ikke store nok i Danmark endnu til at satse 100% på det, og jeg vil skyde på, at du vil miste op mod halvdelen af dine ordrer (kommer lidt an på målgruppe).
ja jeg ville ogsaa gaa langt uden om paypal først men bankerne vil ikke gi mig et rigtigt system. For stor en risiko siger de?? "Kom igen om et aar" om et aar er risikoen da den samme?? forstaar ikke. det er min risiko ikke bankernes. Hvis jeg har købt vare for mine egne penge for 3000€ og kunderne svindler og ikke betaler mig er det min risiko. Varene har jeg jo købt og betalt saa hvorfor bankerne mener at det er en risiko for dem kan jeg ikke se.
mit firma er fransk og shoppen bliver derfor fransk. men paypal tager visa, mastercard mener ogsaa amex. Skulle man saa ikke vare dækket ind?
jeg har vente i lang tid paa at faa bankkonto osv. lang historie saa nu vil jeg bare igang. Jeg har ikke mere energi til at gaa rundt til alle banker men hvis HSBC siger nej siger de andre nok ogsaa nej.
Naar jeg saa er gang vil jeg finde en bank som kan gi mig et rigtigt system.