Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere og kunder søges indenfor byggebranchen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har bl.a. en lille entreprenørvirksomhed med fem ansatte plus mig selv. Denhar eksisteret i lidt over to år, så er stadig forholdsvis ny.

Vi har hele tiden haft nok at lave, men pludselig kan vi mærke krisen som en del andre i branchen. De fire måneders arbejde vi havde foran os er pludselig forsvundet fra den ene dag til den anden, så jeg står nu i den situation at min 2 medarbejdere må sættes på stand by og evt. finde noget andet. Dette er jeg led og ked af, da jeg selv synes det er nogle skide gode medarbejdere og jeg ved vi gør arbejdet mindst lige så godt som andre i branchen. Så herigennem tænkte jeg på at det kunne være der var nogle på Amino der skulle have lavet noget eller manglede nogle samarbejdspartnere til en del af et projekt, eller kendte nogen...

Vi er en snedker, tømrer, to malere hvoraf den ene kan alt med gummifuger (vinduer, døre sanitet mv.)

Herudover laver vi lidt oprydning og nedbrydning. Vi laver næsten alt da vi spænder bredt og har forskellige folk at trække på, og da vi ikke har de store daglige udgifter vil jeg mene vi ligger i den lave ende af prisskalaen. Vi bor på Fyn og dækker hele Fyn og trekantsområdet, men vi har da også været længere væk ved større opgaver, fx i København. Det vi går og laver nu har ingen deadline og derfor kan vi næsten rykke ud fra dag til dag.

Hvis nogen har noget af interesse eller kender nogen eller har nogen ideer, så sig endelig til, vi er med på det meste og ikke bange for at tage fat.

Med venlig hilsen

Jacob

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:19

hej jacob

Ring 31601415 så skal vi se hvad jeg kan gøre

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 97
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 17:27

Hej Martin

Står lige nu og skal have styr på noget med en partner der vil ud af et andet firma jeg har, da han har for travlt. Dette er lidt noget rod og tager derfor det meste af min tid, men jeg vender lige tilbage til dig om nogle dage, når der kommer lidt mere ro på

Mvh

Jacob

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)