Følgende er min officielle udmelding om mit partnerprogram.
IT-firmaer søges til at være med i mit partnerprogram og dermed selv at kunne tilbyde min hostede e-butiksløsning.
I kan læse mere om partnerprogramet samt e-butiksløsningen ved at benytte de links, som er inkluderet i min signatur.
For at kunne lære partnerprogramet/e-butiksløsningen bedre at kende kan I frit (føler jer hjemme) bruge mit testsystem, hvis link er inkluderet i 'Nyhed'-delen på partnersiden.
Hvis der vedr. partnerprogramet er noget uklar eller hvis I tvivler om noget kan vi diskutere/snakke det åbent i tråden.
I er fortsat velkomne til at komme med jeres spørgsmål/forslag/kommentarer/kritikker. Jeg vil gøre mit bedst for såvel at besvare jeres indlæg som at imødekomme jeres efterspørgsler. I denne forbindelse vil jeg oplyse, at I i den nære fremtid kan skrive direkt til mig/mit firma via jeres Partnerforholdssytem.
Fra min side vil jeg sige, at jeg løbende arbejder på at forbedre/opdatere mit system: hjemmeside/netforbindelse/hardware/software/..., især når det er nødvendigt.
Vedr. den POS-løsning, som er beskrevet på min hjemmeside og som også vil tilbydes via mine samarbejdspartnere vil jeg oplyse, at jeg kun vil arbejde på at skaffe mig en PBS-certificering, når jeg har et antal kunder i systemet eller når jeg sikrer mig, at det går godt med den nuværende e-butiksløsning.
På forhånd mange tak for I vil være med i mit partnerprogram.