Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OSO Opgave: Søger folk til interviews!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. (Jeg lægger lige ud med at, jeg har været medlem længe. Jeg har dog glemt mit kodeord til den gamle, og glemt kodeord funktionen dúr ikke. :/ )

Tilbage til emnet:

Jeg går pt. i 10 klasse, og skal i den kommende uge skrive om min fremtid (uddannelse, job osv.). Jeg har altid haft en iværksætter i maven, eller siden jeg var 5 år. ;)

Jeg skal have fat i nogle personer i favrskov kommune, eller et sted i Århus. Jeg vil gerne have fat i personer som beskæftiger sig med et grafisk produkt, men også en som har udviklet et fysisk produkt. Jeg vil ingen problemer have ved at komme i disse områder(favrskov,århus), og vil gerne have interviewene inden torsdag.

- Hvis I vil spørge om noget eller noget andet, så er i velkommen til at skrive her i emnet, sende en PM eller skrive til: Kontakt@klausfejer.dk Yes

Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 16:23

Det skal lige siges, at det måske også er muligt at komme til Randers, hvis dér deroppe er en som hopper på krogen :)

Vh. Klaus

Tilmeldt 29. Nov 08
Skrevet kl. 00:52

Nå, det var ikke så let som jeg havde håbet på. Kan det virkeligt ikke passe at der ingen "venlige" sjæle er derude Wink Fandt lige et lille link omkring den såkaldte: OSO Opgave. https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=120596

Sov godt!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)