Hej Aminoer, vi er en virksomhed, der udvikler forskellige produkter. Senest har vi udviklet en kropsplejeserie, der er lidt bedre end andre gode produkter. Serien indenholder: Cremer, olier, luseshampoo m.m. Men hvad er næste skridt. Vores normale kunder er entrepanørbranchen, så vi er ikke helt van til andre segmenter. Produkterne er udviklet, dog mangler vi, det rigtige navn(e) etiketter, grafik, beholdere til produkterne. Er der firmaer der tager sig af den slags, eller hvad er jeres forslag. Vi har styr på datablade indholdsdeklerationer, ce-mærkning m.m. Mvh
|
Hej
Allerførst er det vigtigt, at I enten selv eller får hjælp til at finde ud af, hvem jeres kunder er.
Skal produkterne markedsføres som dyre produkter i Matas, skal de sælges i discount-butikker eller skal de sælges via en helt tredje eller fjerde salgskanal?
Ovenstående spørgsmål er det vigtigt at få besvaret, før I kaster jer ud i navn, etiketdesign, beholdere mv. Det skyldes, at der i forhold til signalværdi og kommunikationsmæssigt stilles forskellige krav til design mv. alt efter hvor produkterne skal sælges. Det kan være, at det vil være en rigtig god idé at få lavet en egentlig markedsundersøgelse, inden I kaster jer ud i de videre øvelser. Ellers bliver jeres videre arbejde meget nemt baseret på "tror", "mener" og "min svigerinde siger"
Der findes bunker af reklamebureauer, der kan lave både markedsundersøgelser og resten af arbejdet.
Hvis du har brug for nærmere input, kan du sende mig en e-mail på bks@hallo-kom.dk eller ringe på mobil. 2279 3936. Jeg vil gerne kaste en halv time efter jer UB