Hejsa med aminoer jeg står i et kæmpe problem, mit tastatur er gået dødt, og jeg sidder og arbejder i ruds vedby ( vest sjælland,tæt på dianalund) Findes der en venlig sjæl der ude, som ligger inde med et tastatur jeg enten kan købe for et par flasker rødvin eller kan låne? det bliver tilbageleveret så snart der er indkøbt et nyt, evt. i morgen. Skal bruge mus og tastatur, normal indgang( blå/lilla ) help please hurtigt christian |
Hjælp tastatur søges nu!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Held og lykke FlemMming |
|
|
Hvordan formåede du for øvrigt at skrive dit indlæg - kan det samme tastatur ikke bruges? ;) |
Jeg kunne måske logge på maskinen herfra - og bruge mit tastatur :-D Sorry pal. FlemMming |
|
Det er nok noget skidt, men bedre end ingenting :) |
jeg har støvet den gamle bærbare af, og sidder på den, men det er sq ikke det samme. Jeg sidder og laver priser til 3 stor kunder, som kan trække hele vores omsætning op med 30-40 om året, så det er jo vigtigt at det bliver gjort bedst muligt. Så indtil videre giver jeg den gas på den bærbare, og i morgen køber jeg så et nyt tastatur til firma computeren.. tak for hjælpen alle |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)