Gælder alle køreskoler, firmaer og private personer i Hovedstads område: Hvis du/I ønsker jeres elever undervist i Færdselsrelateret førstehjælp, så er I velkommen til at kontakte undertegnede.
Jeg underviser på en skole i Valby (post nr. 2500). Jeg afholder kurset så snart et hold på 6 pers. er tilmeldt. Undervisning kan også foregå på jeres egen køreskole såfremt I ønsker det. Jeg underviser gerne elever fra hele Københavns område.
Hvis du/I ønsker undervisning så er I velkommen til at kontakte mig og jeg vil så undervise jeres elever i Færdselsrelateret førstehjælp så eleverne kan tage deres kørekort.
Jeg er uddannet førstehjælpsinstruktør fra Beredskabsstyrelsen og underviser for bla. AOF og Dansk Røde Kors, samt på forskellige køreskoler i København. Til yderligere info kan jeg oplyse at jeg bla. kan undervise på Dansk, Engelsk, Pakistansk (Urdu & Punjabi) samt Indisk (Hindi).
Jeg kan endvidere informere at jeg har mit eget førstehjælpsudstyr og er medlem af FSFI. Jeg kan undervise på hverdage om aftenen eller på Weekend når som helst.
Jeg kan kontaktes via e-mail: rao3@hotmail.com eller via tlf. 29 72 75 82
Med venlig hilsen
Gr8 |
Køreskoler se her! Færdselsrelateret førstehjælpsundervisning til Kørekort
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)