Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bærbar med vodafonecart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Faldt lige over dette link: http://www.tdcmobil.dk/portal/erhverv/produkter_erhverv/dataabonnement/mobilflex_data_plus/

Kan det anbefales?

Kan det lade sig gøre at have 1 bærbar med dette kort som internetadgangen og de andre bærbare (uden disse kort) koblet til den ene bærbare med kortet, så alle bærbare på den måde har internetadgang?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:16
Hej Kim,

Ja, det kan godt lade sig gøre. Men jeg vil betragte det som en nødløsning!

Jeg har et tilsvarende mobilmodem fra 3, og jeg synes at datahastigheden svinger meget. Jeg har få gange prøvet at opnå den hastighed som der reklameres med, men som regel er den lavere. Dertil kommer, at 3G mobilnettet endnu er langt fra at være fuldt udbygget, så i store dele af landet må man nøjes med GPRS-hastigheder. Det kan dog også gå til at hente mails og let surfing.

Men jeg bruger mit modem indimellem når jeg er på farten, og gerne vil kunne hente mails (og se om der er noget interessant på Amino ).

Så vidt jeg husker giver jeg 39,20 kr. + moms i fast abonnement i måneden, så det er til at leve med selvom der er perioder hvor jeg ikke bruger det.

mvh Carsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:22
Hej Kim,

Bor du ved et hotspot? Hvis du gør, så er det naturligvis en fordel, men ellers vil det være en yderst kortsigtet løsning - noget du kun bruger, når din alm internetforbindelse svigter... Jeg bruger det selv kun når jeg er på kundebesøg og hvis der kun gprs dækning, så er det 57,7kb som maksimum.  

Ps. Visse nye bærbare kan ikke bruge kortet, fordi de kører med en ny standard.

Projektleder hos webbureauet Siege

Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:19
Hej Kim

Jeg vil ligesom de andre mene at det er for lidt til at trække flere pc''ere.

Har dog aldrig forsøgt med mere end 1 bærbar, men synes ikke hastigheden er

imponerende.

Det er en "rejse-løsning" efter min mening,

Mvh

Peter Juhl

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)