Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Her brug for lidt inblik i DS 432 kap 2.4.1

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for lidt hjælp her da jeg ikke ved ret meget om kloaker og sidder i en lille bestyrrelse hvor vi har fået en del problemer med en større kloark¨sag. Jeg har i den forbindelse brug for at vide hvad der står i DS 432 kap 2.4.1 hvis der skulle sidde en venlig sjæl med den oplysning. Det drejer sig om et stor køkken vi har i ejendommen og om de må drive dette køkken uden fedt udskiller.

 

Hilsen

Sten

Fra Kbh
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tror du finder hvad du leder efter et sted her:

http://www.ebst.dk/file/1990/bygningsreglement_for_smaahuse.pdf

 

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget lidt i dokumentet, men Det brev jeg har modtaget fra KK Teknik og miljøforvaltning henviser de til DS 432 kap. 2.4.1 og det omhandler noget om hvor meget fedt der må udledes i afløbet så det ikke tilstopper eller skader afløbet. men hvilke koncetrationer er grænsen ?

Fra Kbh
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og ingen anelse :) Jeg er web designer - men har en del kunder inden for bygge branchen det var derfor jeg kendte hjemmesiden..

Jeg ville ringe til Erhvervs og boligstyrelsen og spørge !

Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan låne udgivelser fra DS på biblioteket. Mon ikke det er det smarteste? Eller er det fortolkningen af DS 432 du har problemer med?

Fra Vanløse
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil heltsikkert prøve at ringe til dem i morgen.

 

Jeg spurgte den person som har sendt os brevet om en forklaring, men hvor skulle hun vide det fra jeg kunne jo bare høre vores råddgivende ingenør det måtte han da vide.  Indifferent   jeg ville nu bare lige sætte mig ind i sagen da det lader til at vores samarbejds partneree ikke helt vedd hvad de har lavet og ikke lavet. Det er jo også kun en lille sag til 4 mill...

Fra Vanløse
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har slet ikke set DS 432 endnu. men må nok køre en tur forbi biblioteket for at få min løst styrret.

 

 

Takker for jeres mange forslag. men hvis der skulle sidde en venlig sjæl med "biblen" foran sig som kunne indscanne den til mig eller oplyse hvad indholdet er så ville det være eget dejligt.

 

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vanløse
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var den.

 

Takker  mange gange for alt jeres hjælp.

Hilsen

Sten

Fra Vanløse
Tilmeldt 31. Jul 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. Hvis du er i tvivl om noget indenfor Danske Standarder i Byggebranchen er du velkommen til at spørge.

Det virker bare uprof. fra de andres side. Man kan ikke lave sådan et projekt og ikke kigge DS igennem eller regne på tingene. Det er utroligt underligt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)