Jeg ønsker at frasælge nedenstående domæner, enten samlet eller enkeltvis for højeste bud. Der følger ikke indhold eller kode med domænerne. Kun brugsretten. Jeg sælger domænerne fordi jeg har travlt med andre projekter, og sandsynligvis aldrig får realiseret de oprindelige planer, som domænerne blev indkøbt til.
Bartertown.dk
Tanken var at lave en bytteportal, hvor brugerne kunne udveksle ydelser indenfor webdesign, seo, programmering osv.
Desknote.dk
Anskaffet med henblik på at lave en portal eller blog omhandlende de kraftfulde bærbare computere med store skærme, som vinder større indpas.
Dreamdesign.dk
Alle tiders navn til et mindre designfirma eller selvstændig webdesigner.
Freelancers.dk
Idéen var at lave en stor database med udviklere, programmører og designere. De skulle så være søgbare og have hver deres side, som de selv kunne vedligeholde med cv, cases og links.
Quiznet.dk
Her ville jeg lave en quizportal, hvor alle skulle kunne oprette deres egen quiz. Det skulle være gratis for privatpersoner, studerende osv. Men firmaer skulle sponsorere en præmie til deres quiz, og kunne dermed få eksponering for deres brand/produkt.
Visitweb.dk
Et oplagt navn til en web-visitkorttjeneste, hvor man enten skulle kunne designe og bestille visitkort, eller også en service, hvor brugere kunne oprette et gratis mini-site ud fra nogle udvalgte skabeloner.
Webwizard.dk
Et godt domæne til en programmør eller webdesigner.