Hejsa Først og fremmest tak for et godt forum Jeg kunne godt tænke mig en bedømmelse af vores webshop http://www.hedestoker.dk/ Vurdering på opsætning, design, købs forløbet, m.v. det vil være dejligt med forslag til hvad der kan gøres bedre. I er velkommen til at gennemføre en ordre, bare huske at notere på ordren at det er en test. På forhånd tak Med venlig hilsen /Allan |
Vudering af webshop ønskes
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.
Men det er jo kritik du søger, og det kan desværre ikke blive til så meget, udover: Sitet er utrolig laaangsooomt, ISÆR ved fritekst søgning. I lagersalg burde der stå hvor meget man sparer. Link til Spar Bank Vest burde åbne i nyt vindue. God vind Flemming |
Hej Allan Jeg synes opsætning og design passer godt til produkterne i denne forstand er meget velykket. Det er lidt at finde, det man skal bruge. Hvad angår købsforløbet, blokerer min browser et pop-up vindue, når jeg klikker på "Køb" hvilket kan skabe lidt forvirring. Man kommer i tvivl om varen rent faktisk er kommet i indkøbskurven. Hilsen |
Hej Allan Skønt med et konkret site, som ikke bruger for meget krudt på at forklare ting, som i forvejen er indlysende. I sælger VVS-ting! Kort og godt. I har masser af konkrete varer på forsiden, så jeg på 2 sekunder ved, om det er jer, jeg leder efter eller ej. Det er super. Og så til min kæphest. Et hurtigt blik over forsiden og et par undersider viser mig, at I mangler en omgang korrekturlæsning. Der mangler nutids-r og flertals-r mange steder og kommateringen forekommer tilfældig. Jeg ved egentlig ikke om det betyder noget for salget, men det er med til at signalere noget om jeres virksomhed. Det signalerer - for mig - at I ikke lægger vægten på den skriftlige kommunikation, men på varerne. Måske kunne nogen tænke "bonderøv", når de læser det, men det behøver jo heller ikke være et negativt udtryk. Jeg tror egentlig, de fleste vil betragte jer som nogle "håndens mænd", der driver en shop - og respektere jer for det. Og hvis jeg skal bruge et stokerfyr, er jeg faktisk bedøvende ligeglad med om smeden kan stave - bare han kan fortælle mig, hvor høj en skorsten, jeg skal bruge. mvh Hans |
Hej Allan, Jeg skal da gerne give et par kommentarer. Det er jo altid sjovest at kritisere lidt :-) Og - fin side helt generelt ... men: - For det første skal I have en hurtigere server/Internet-forbindelse. Sitet er så langsomt, at jeg for længst ville have ledt efter et alternativ, hvis jeg skulle købe VVS-artikler. - Placer jeres email og telefonnummer et mere "prominent" sted. Prøv at kig på www.dell.dk - og se hvordan de har tænkt over deres "Most Wanted Responses". - Jeres HTML er temmeligt old-school og noget rod. Hvis det er et standard web-shop-system - så ville jeg nok overveje et med ordentlige CSS-muligheder - som ikke var fuldt af tables og span class .... I skal også lige rette jeres keywords i jeres meta-tags - de står med html-konverterede karakteret - f.eks. "stålskorsten". - Jeres menu går i kludder i min browser. - .... nu kan jeg ikke komme igennem. Jeg tror lige I skal have optimeret lidt på jeres performance - før I gør andet. Mvh Jakob |
Hejsa Tak for kritikken, det er jo altid dejligt. Først hastigheden: den vil de prøve at gøre noget ved i næste uge, evt. flytte den over på en anden server. (til orientering til jakob, vil jeg også lige sige at han nok lige har ramt den dårligste tid af alle, da TDC ikke lige kunne styre den store skovl, og havde lavet kabel brud) Linket til låneansøgningen hos Sparbank Vest: er ved at blive integreret over under betalings modulet så den kan vælges som betaling ( Hvad mener i, er det ikke det mest fornuftige?) Pop-up vindue med varen er lagt i indkøbskurven vil blive lavet om så den ikke blokerer hvis det kan lade sig gøre, i gamle dage havde vi ingen pop-up vindue med indkøbskurv, det var også galt, så kunne de ikke finde ud af om den var kommet i kurven. Tlf - email er vel lidt en smags sag hvor man mener den er bedst placeret, men måske vil vi ændre det. Menuen vil vi lige få rettet. "- Jeres HTML er temmeligt old-school og noget rod. Hvis det er et standard web-shop-system - så ville jeg nok overveje et med ordentlige CSS-muligheder - som ikke var fuldt af tables og span class .... I skal også lige rette jeres keywords i jeres meta-tags - de står med html-konverterede karakteret - f.eks. "stålskorsten". Det sidste må jeg heller lade min webprogramør tage sig af, det ved jeg kort og godt ikke ie fløjtende f.. om.. Tak for kritikken jeg vil gerne have mere kritik så jeg kan få fejlene rettet. Med venlig hilsen Allan |
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.
|
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)