Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagersalg på Vesterbro

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der bliver afholdt lagersalg på adressen Vesterbrogade nr. 149 bygning 2. 1620 KBH V

Her kan du købe tasker, bælter, smykker, tørklæder m.m. Alt sammen i fede design, og til uhørte lave priser. Alle ting er fra egen produktion.
Fredag d. 21-nov fra kl. 14-17
Lørdag d. 22-nov fra kl. 10-16
Søndag d. 23-nov fra 10-16

Fra søndag kl. 15 vil der være mulighed for at købe ind til web-shopper, butikker, eller hvad i kan finde på. Her skal der nogle mængder på, men til gengæld vil priserne også være derefter. Garanteret det billigste i overhoved kan opdrive, og muligheder for at kommen på en liste, så der kan kommen en mail til jer, når vi har mere fra vores overproduktion, eller kollektionsprøver.

Til alle jer, der skal købe ind til julegaver, eller bare forkæle jer selv, skal der selvfølgelig være nogle Amino fordele. Da vi skal af med disse ting vil vi ikke give afslag i form af %,  men hver 4. ting er gratis (den billigste, selvfølgelig)

Hvis du er interesseret i mængdevarer, men ikke kan møde op på søndag, er du velkommen til at smide mig en mail. Hvis der er mere tilbage efter søndag vil vi pakke i 50 styk kasser, som vi derefter skyder af til en god pris.

Hilsen Holger

Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du må gerne sende et tilbud til mig på:

info@best-line.dk

/Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123