Hej Amino brugere .. Håber der er nogen der kan hjælpe med mit spørgsmål! Jeg bor i en andels lejlighed på 55m2 - en lille 3-værelses. Jeg overvejer at benytte 1 eller 2 af de værelser til mit kontor, da jeg i forvejen sjældent er i og bruger min lejlighed (Er mest hos min kæreste, men vi har ingen planer om at flytte sammen) Jeg arbejder i forvejen mest hjemmefra, men bruger bare køkkenet som arbejdsplads idag!. Jeg er helt klar over at hvis der skal trækkes noget fra skal det indrettes som "rigtigt" kontor uden personlige ting i. Jeg arbejder med grafisk design, rådgivning m.m. inden inden for tryk og web - og har derfor også brug for plads til skrivebord, printere, bøger og alt det. Mit firma er et enkeltmands firma - og det er kun mig der arbejder i det. Hvordan er reglerne inden for dette område?
Håber nogen kan komme med konkrete gode råd? |
Hej!
Hvis din virksomhed er din eneste indtægtskilde, og du primært arbejde hjemmefra...kan du fradrage en andel
f.eks.forholdsmæssigt efter m2.
Nej..du får et fradrag, som bliver godskrevet din kapitalkonto, hvorfra du kan hæve.