Efter hvad jeg ved er det stadig en rigtig god deal.
Jeg tror det er svært at få et dating site til at blive en rigtig god deal på markedet som det ser ud idag. Der sidder nogle tunge spillere på markedet som man ikke lige vælter af pinden. Selv ikke med en pose fuld af guld.
Så du påstår at man skal have omkring 2 millioner for at åbne en datingside?
Nej de skriver, at skal man lave en mere eller mindre 1:1 kopi af dating.dk, så skal der i omegnen af den mængde penge op af lommen. Som Peder også skriver, så kan der være opgaver der kan baseres på et stykke eksisterende kode og hvor der kun skal få timers tilretning til.
De store facebook, datting.dk, arto, bilbasen etc. projekter som folk ofte ikke fatter er så dyre, koster en pæn pris fordi der er langt mere deri end blot standard kode. Dertil laves de ikke bare i en omgang, men udvikles løbende.
Du kan vel selv se det her på Amino - det er et standardsystem, men der er alligevel krav som Thorborg betaler fastansatte programmører for at lave og fejl m.m. som løbende opstår når mange brugere kommer til.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hvad skal man så gøre for at spille lige op med de spillere på markedet ? Hvis man havde uanede ressourcer og en gennemført nyudvikling af datingkonceptett er det vel muligt ?
Jeg tænkte bare på hvilke andre faktorer der spiller ind ?
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Dertil skal lægges projektleder, grafiker og noget god ledelse.
Man kan sagtens starte i det små, men man skal have en rigtig god ide der ikke ligner Dating.dk, en masse penge og adgang til super gode medarbejdere. Med andre ord glem det og find på noget andet.
Det er dog muligt at kobe dating templates som er færdige og kan laves om så de passer til det du skal bruge, Et eksempel kunne være at kikke på http://www.abk-soft.com/ de har noget men der findes masser af den slags. fratiskt kan de lave den side som du beder om helt som du vil have det for under 50.000kr