Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu flytter jeg snart til Spanien...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har i et stykke tid solgt sydspanske boligprojekter med base i DK, men nu er tiden kommet til, at jeg flytter til Sydspanien... jeg har efterhånden fået opbygget et fint netværk af partnere, som står for kontakten i DK, og har derfor valgt selv at rykke salgstyrken til Spanien for at supportere mine partnere med at sælge. Dermed kommer jeg også tættere på projekterne og kan derved handle hurtigere... Mange projekter sælges over telefonen via investordatabaser.

Nøgleordene er økonomi, omtanke, handlekraft og beslutsomhed! Investorerne forventer at få tilbudt Sydspaniens bedste investeringsprojekter - til gengæld forventer vi seriøsitet og beslutsomhed!

Nå, men det korte af det lange er, at der er masser af muligheder i Spanien, og vi forventer at søsætte flere spændende (ikke ejendomsrelaterede) projekter i samarbejde med dygtige danskere med lyst til at arbejde og opleve, omend det så kun bliver for kortere perioder ad gangen! Så går du med en ide til et sjovt salgsrelateret projekt, eller byder du på et misundelsesværdigt drive og et godt humør, så hører vi gerne fra dig på martin@global-estate.dk

Held og lykke til alle...

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:28
Tænker du på man har nogle koncepter som virker andre steder, som måske kunne virke på det spanske marked.
Tilmeldt 24. Oct 05
Skrevet kl. 10:47
Ja, til dels... Men jeg søger også personer men en stor lyst til (arbejds)livet og Spanien! Det er en kæmpe oplevelse at prøve at bo i et land, som byder på så megen livskvalitet og stemning, at alt bare er en fornøjelse! Vi danskere har så den fordel, at vi generelt er meget arbejdsomme, dygtige og strukturerede, så hvis vi står sammen om at erobre Sydspanien, kan alt lade sig gøre! Der er specielt store muligheder for personer og virksomheder med fokus på salg, service, aktiviteter og oplevelser!

Jeg er med vilje ikke særlig konkret i min henvendelse, da jeg vil lade det være op til folk selv at tænke stort og kreativt... Kort fortalt søger jeg ambitiøse personer men et stort mod på livet! Vi ved alle, hvor inspirerende det er at være i selskab med personer med et smittende gå-på-mod og en usædvanelig evne til at se lyst på tingene...

Tilmeldt 7. May 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:17

Jeg har et Systemet som er en total løsning inden for bestilling af tid på nettet, altså et bookingsystem. Det er bygget op på den måde, at den enkelte virksomhed får en hjemmeside, hvorfra dens kunder får mulighed til at bestille tid online. Eksempler på virksomheder kan f.eks. være; massør,  akupunktur, alternativ behandlere, zoneterapi, frisør mm. Jeg har mulighed for at få den oversat til spansk men jeg ved ikke om de er klar til et sådan system. De er jog ikke så langt fremme som i Danmark. Men jeg er helt klart interageret i at rulle det der nede.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:49
Dato: 5/26/2006 11:17:19 AM Forfatter: Bookingpartner

De er jog ikke så langt fremme som i Danmark.

Til gengæld er de meget mere åbne end Danskerne

Aj, nu får jeg helt lyst til at rejse!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 8654 Bryrup
Tilmeldt 2. Oct 05
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 13:36
Hej Martin

Hermed et indspark i den kreative ende. Har nu siden 2004, solgt tipier og andre historiske telte i Danmark og er sikker på, at der ligger et kæmpe potentiale for salg til campingpladser, forlystelsesparker, hoteller, eventfirmaer og private i det Sydspanske

Det lugter da også lidt hen ad ejendomsmarkedet

Jeg er sikker på, at det vil pynte på solkysten med store flotte Sioux tipier.

Held og lykke

Finn

Tilmeldt 7. May 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:39
jeg tror vi skal leje en minibus og tager der ned sammen
Tilmeldt 24. Oct 05
Skrevet kl. 09:09
Så er jeg tilbage igen.. har været væk et par dage!

Ja, det er netop den tankegang, jeg gerne vil have frem... Mange drømmer om en bedre tilværelse under Sydens sol, og hvis vi kan samle produkter, ydelser og kompetencer under et fælles danske flag, så kan vi nå langt! Alle med en interesse for det spanske marked bør melde sig på banen NU :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)