Hej Aminoer Jeg er pt. ved at lave min afgangseksamen som grafisk designteknolog, og skal i den forbindelse udarbejde noget markedsføringsmateriale for en mindre golfklub. Denne golfklub vil gerne hente flere greenfee spillere i norge /sverige primært i området omkring Göteborg og Oslo. Har i noget kendskab til hvilke medier der findes i disse områder, og som kunne være interessant at benytte til annoncering - er der nogen der ligger inde med ca. priser må i også meget gerne lufte dem. Hvis nogen har forslag til mere alternative former for annoncering er de også velkomne til at lufte dem. Jeg har selv flere forskellige ideer men det skader jo aldrig at få andre input. Pfh. tak for hjælpen. Mvh Regin Madsen |
Ja, her et par muligheder.
Segmenteret outdoor (adshel, billboards) rundt om i byen hvor målgruppen færdes. Disse kan købes pr. stk. gennem længere tid.
MetroXpress, rammer alle. Hårdt!
Samarbejdsaftale med golfbutikker i byerne. F. eks. en konkurrence i hver butik. Billigt. Effektivt.
Golfblade (oplagt)men du udvider ikke målgruppen. Gå bredt og billigt med massekommunikationen! Snævert md det taktiske. Klart budskab i annoncen! HELT klart budskab!