Hej Multimand
Jeg må slutte mig op i koret af dem der siger idéer ikke er "noget værd". Det lyder måske bizart, men ideer skal have bevist sit værd med mindre det er EKSTREMT unikke ideer.
Såee enten arbejde som reklamebureau, eller forsøge at finde investorer, men her er der nok forventning om at man har et godt kendskab til at drive forretning i forvejen. |
Jeg har det nøjagtig som Multimanden jeg ser en masse ideer, ting jeg så som barn er fremme i dag !
Det er frustrerene at man ikke kan komme videre med sine ideer, uden at man "bare" skal forære sine ideer væk og så kan se nogle der lever godt af det, alt imens at man selv går og mangler et par vinter støvler.
Jeg har tidligere prøvet at kontakte et teleselskab fordi jeg har en konkret ide men man hører intet tilbage, jeg har så skrevet til dem igen idag så må jeg se om man hører noget nu.
Det er bare mærkeligt alle skriger på innovation og nye ideer, men ingen tar en alvorligt, for mig virker det som om at du har jo ingen uddannelse så dig gider vi ikke at høre på. Det der mangler i DK er et kontor der arbejder for idemanden/kvinden uden at det koster, jeg har selv prøvet at bruge 17000 på et patent , men desværre havde en japaner søgt det samme kun i Japan 7 mdr tidligere, jeg har desværre ingen penge at lege med,så resultatet bliver derfor at de gode ideer bliver i skuffen.
Rigtigt god dag til jer