Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe med ny visual identity?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er en psykolog, der starter egen praksis som terapeut. Jeg er ved at forberede en hjemmeside og har i den forbindelse brug for at finde en visual identity, som også vil kunne anvendes på trykte materialer o.lign.

Jeg forestiller mig en design-linje, der på den ene side er meget enkel og overskuelig - men som samtidig har et lidt blødt/krøllet, kort sagt menneskeligt præg.

Kan nogen hjælpe - eller kender nogen mon en, der kan?

På forhånd 100 tak!

Jakob Groes, psykolog

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Har du en mail jeg kan fange dig på??

Har et tilbud ret godt tilbud på en visuel identitet! :)

Forsat rigtig god weekend!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du spurgt Brandnew reklamebureau, dem bruger vi tit på vegne af vore kunder....

www.brandnew.dk

hils fra mig!

dbh

Jesper

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jako

Vi er en grafisk tegnestue som elsker godt håndværk og enkle løsninger som virker!
Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans - godt håndværk. Alle former for grafisk materriale.

Grafisk design
Design kan være det, der gør forskellen på et standardprodukt og et konkurrencedygtigt produkt. Godt design betyder, at produkter og ydelser kan bære en højere pris og være mere efterspurgt. Det viser undersøgelser herhjemme og i udlandet. Virksomheder, der anvender design, klarer sig bedre end andre virksomheder.

Tjek vores site www.zuccez.dk

MVH
Ann

 

Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet, Jesper. Det er nogle spændende løsninger, din leverandør har udført, og jeg synes ikke mindst at der er valgt en dynamisk og aktiv stil til din og Yni's hjemmeside.

Jeg kan allerede nu fornemme, at jeg som psykolog og terapeut har brug for en lidt anden design-stil, end hvad der nomalt forbindes med business-to-business. Det skal være lidt blødere, lidt varmere, lidt mindre firkantet ... men ikke af den grund amatøragtigt.

Det er noget af det, jeg leder efter :)

Jakob

Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Zuccez - Ann:

Vi er en grafisk tegnestue som elsker godt håndværk og enkle løsninger som virker!
Specialerne er kreativitet, billedbehandling, omhu og humoristisk sans - godt håndværk.

Tjek vores site www.zuccez.dk

MVH
Ann

 

Tak, Ann. Det har været spændende at gå på opdagelse i jeres meget varierede kundeløsninger, og især er jeg blevet inspireret af jeres brug af billeder til at kommunikere og skabe opmærksomhed/nysgerrighed.

Har du mon udført noget for nogen, der ligesom min nye virksomhed henvender sig til enkeltpersoner med et ønske om at få bearbejdet personlige problemstillinger (altså ikke business-to-business)? Jeg er lige nu optaget af at finde en form, der er både menneskeligt rummelig, careful og professionel, så jeg er super-interesseret i eksempler på noget i dén retning...

Endnu en gang tak :)

Jakob

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Jakob,

Jeg skriver lige tilbudet her istedet for :)

Vi kan lave den design linje du søger for 2000,- (ex. moms) også bliver vi ved indtil du er tilfreds, men vi plejer at ramme plet "næsten" hver gang ;)

Du kan kontakte mig på 61856211 hvis du vil have mere info...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Vil du sende din mail adresse - så jeg kan sende nogle eksempler....tak!

MVH
Ann

 

 

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 04:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Vi kan hjælpe med en professionel og unik design + enkel, simpel og brugervenlig CMS-system

Du kan skrive en mail til undertegnede evt. vedlægger din email, så skal jeg hurtigst muligt tag kontakt til dig.

Med venlig hilsen

Kim H.

www.mwc.com.vn

tkhau@mwc.vn

Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Har prøvet ... og TDC-serveren fortøæller mig følgende:

> Der kan ikke sendes til modtageradresse: 'zuccez@zuccez.dk' (Invalid address syntax).
Jakob
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)