Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorlokale/fællesskab søges Nordsjælland/KBH

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en kontorplads/fællesskab (1 -2 pers). - helst nord for KBH. Kan både være møbleret/umøbleret. Gerne kontorfællesskab. Vi er et lille ret nystartet firma som arbejder med salg af IT løsninger.

Er der nogen som kender til noget eller kender nogen som kender nogen...? :-)

Mange hilsener

Caroline

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:39

Vi har nogle pladser til leje i vores nyformede kontorfællesskab på Nørrebro - det er ikke helt "nord for KBH", men Nørre lugter lidt deraf. ;)

Du kan læse mere på vores grænsende til pinlige side: http://kapelvej46.dk/ - ny side kommer snart, men indtil da må du stille spørgsmål enten her eller via den e-mail-adresse, der er angivet. :)

Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 15:23

Hej David

Tak for svar. Det kan være at vi vender stærkt tilbage hvis vi ikke finder noget nord på :-)

/Caroline

Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:06

Hej Caroline,

Vi har et mulighed for at tilbyde kontorplads/lokale m.m. i villa i Rungsted.

Kunne det have interesse.

Mikael

Tilmeldt 12. Nov 08
Skrevet kl. 10:52

Hej Mikael

Det er meget muligt. Hvad er det præcis I kan tilbyde og hvad er prisen?

VH Caroline

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 18:44

Hej!

Jeg vil gerne anbefale dig La Oficina, hvor jeg selv sidder til daglig. lækkert hus, gode faciliteter, egen Café og spændende mennesker for kun 1250,- kr. pr md.

www.laoficina.dk

Kig forbi eller ring og aftal en rundvisning

dbh

Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:03

Hej Caroline,

vi udlejer kontorlokaler på Østerbro. PT. har vi et lokale på ca. 18 m2 ledigt indrettet med nye hæve-sænkeborde. Der er plads til 2-3 personer. Dertil er der fri internet, adgang til køkken, toilet og mødelokale. Pris pr. md. 4500 kr. ex moms.

Har det interesse er du velkommen til at kontakte os på tlf. 30706529. Ellers kan du se mere på vores hjemmeside www.lj-ejendomme.dk 

Med venlig hilsen

LJ Ejendomme ApS

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:23

Angående La Oficina :

Som jeg kan regne det , betaler man 1500,- i medlemskab for at få lov til at betale 15000 kr pr måned pr plads uden andre services end bare pladsen. Resten kan så købes ved siden af. Altså ca 20.000 kr pr person pr md. Man kan få vilde luksus palæer billigere i første række ved søer og strand for den udgift pr person.

Men kan nemt være mig der det hele helt forkert

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:27

Du kan få det her med alle(!)  udgifter for 100k om måneden.  Så skal man lige finde 4-5 andre firmaer i samme størrelse :

http://www.linor.dk/lino232/

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:31

movement:

Som jeg kan regne det , betaler man 1500,- i medlemskab for at få lov til at betale 15000 kr pr måned pr plads...

Kan du ikke lige forklare hvordan du når de tal? :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)