Hej Mouritz
Som den første, der giver dig tilbagemelding, har jeg følgende kommentarer.
Design: FLOT. Farverne toner ud i hinanden og du kører med en stil, som passer sammen.
Indhold: Elendig.
Hvorfor?
Du giver brugerne ALT for mange valgmuligheder hele tiden. At vise så mange valgmuligheder og så oven i købet GENTAGE alt det du gør, når man bladrer rundt på hjemmesiden (Nyheder, nyhedsbrev mm.) efterlader mig rundtosset og jeg vælger IKKE at gøre noget som helst. I den virkelige verden svarer det til, at der er 20 mennesker, der alle råber efter min opmærksomhed. Man bruger energi på at UDELUKKE nogle af dine mange gentagelser og har kun lyst til een ting... at komme væk.
Du er desværre ikke alene om det. Det er desværre en fejl, som rigtig mange begår.
Jeg vil vurdere, at du vil få MEGET større success, hvis du blot fik styr på dette eneste punkt.
(Jeg snakker om flere hundrede procent i forhold til, hvis du ikke gør noget ved det)
Personligt bliver jeg meget irriteret over, at man kan vinde noget ved at gøre noget som helst på en hjemmeside, så den lille pop-op duer ikke til mig. Jeg TROR simpelt hen ikke på, at jeg skulle vinde noget. Hvorfor skulle jeg bruge min kostbare tid på det? Derved de-generer du dine muligheder for at få sådan een som mig til at tilmelde mig nyhedsbrevet. Jeg føler mig allerede lokket i en fælde.
Hvis du i stedet LOVEDE mig at gøre noget bestemt... SÅ kunne jeg forholde mig til det.
Når man klikker på Læs online... så popper nyhedsbrev tilbudet op.... Det forstår jeg ikke?
Ved godt, at jeg har været lidt hård i kritikken.... men håber, at du ser det som en hjælp

Har arbejdet med brugervenlighed i snart 10 år... men derfor kan jeg da godt tage helt fejl.
Hvad siger I andre? Er I enige eller uenige med mig?
Venlig hilsen,
Christian