Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat ved Postdanmark

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nogle som ved hvornår det er muligt at opnå en rabat ved postdanmark på privatpakker?

Mit firma sender en del pakker afsted, og da pakkenprisen endnu engang stiger her til årsskiftet så vil jeg bare høre om der er nogle som har opnået det utrolig at få rabet på privatpakkepost?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 20:14

Hej!

Hvis du allerede har et kunde nr. hos Post Danmark, skal du kontakte deres erhvervsafdeling på tlf. 70111230.

Hvis du IKKE har et kunde nr. hos Post Danmark, kan jeg skaffe dig en aftale med min. 10 % rabat.
Kontakt mig på mail jan@alpi.dk eller tlf. 24200585 (men altså kun hvis du IKKE har et kunde nr.).

Vh. Jan
www.alpi.dk

Fra Skive
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 21:21

Hej

Det er rigtigt som Jan skriver, at du kan ringe til PostDanmarks erhvervsafdeling og tale med dem om at få lavet en erhvervsaftale. Det giver dig en besparelse på alle pakkeforsendelser, der er til at mærke. Så vidt jeg husker er mindstekravet 100 pakker om året og det kommer man jo hurtigt op på.

Desuden har de et rigtigt godt login-område via PostDanmark hjemmesiden, som de kalder for Webpack, hvorfra du selv kan printe pakkelabels ud på din printer derhjemme. Det er et nemt og overskueligt system, som sparer dig for mange, lange køer på Posthuset når du skal købe pakkelabels.

Så det kan jeg kun opfordre dig til at gøre.

Mange hilsner

Pernille 

Bestil mannequiner hos www.Manneking.dk - Markedets bedste udvalg til de laveste priser.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 00:24

Pernille:

Så vidt jeg husker er mindstekravet 100 pakker om året og det kommer man jo hurtigt op på.

Jeg mener bestemt, at mindstekravet er 1.000 pakker om året for at lave en erhvervsaftale.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Skrevet kl. 00:42

Hej!

Jeg kan ikke huske præcis hvor mange pakker man skal have hos Posten, før man kan få en ordenlig erhvervsaftale.

Men hvis det er et problem, så kan jeg tilbyde erhvervsaftaler på mindre end 1000 pakker pr. år (og stadig væk til en fornuftig pris).

Vh. Jan
www.alpi.dk

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 09:25

MIn aftale hed 300 pakker over 2 år, så det er bare at spørge. Og besparelsen er over 10%, pakker op til et kg koster 54 kr, op til 5 kg. 57 kr. På posthuset betaler du 70 kr. for en pakke op til 5 kg.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 10:16

Hej

Med en Post DK webpack løsning skal man sende minimum 100 pakker om året, eller har de ret til at opsige aftalen.

Uderlige rabat på pakker til privat kunder kan ske ved 20.000 pakker pr. år.

Mvh

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 08
Skrevet kl. 12:10

Tak for alle de hurtige svar.

Jeg sender pt over 10.000 pakker, men har lige fået oplyst at priserne efter den 1/1 bliver 60 kr for 0-1 kg. 64 kr for 1-5 osv.

Syntes det er dyrt og vil derfor gerne have rabat, men kan ikke få det. Er der nogle som kender eksempler på firmaer som opnår rabat ved post dk?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Skrevet kl. 15:48

Hej Bodyman,

For at opnå rabat, skal du have en volume som Post Danmark finder "passende".
Så umiddelbart er din eneste løsning, at forhandle med Post Danmark (der er dog firmaer som sender dobbelt så mange pakker som dig, og betaler stort set det samme pr. enhed).
Alternativt kan du høre GLS (de vil dog kun lev. ud til deres "postbutikker").

Vh. Jan

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 08
Skrevet kl. 13:57

Tak for svaret, vi har lavet en go aftale med GLS som næste 20% af vores kunder benytter.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)