Nu bliver jeg altså harm:
Du er tydeligvis ikke ekspert, og har ikke engang gidet undersøge fakta: Der er ca. 4.200 kvinder der får brystkræft hvert år i Danmark, og der dør årligt ca. 1.400 kvinder af brystkræft. Ca. 2% af alle danske kvinder dør af brystkræft, og det er en af de mest udbredte kræftformer i DK. Men ellers er det såmænd ikke særlig alvorligt. Og inden du så kommer helt op i det røde felt: I andre dele af verden (specielt USA) er der ekstrem stor fokus på det - der findes masser af varer, der er mærket med en lyserød sløjlfe for 'think pink'. |
BannerSalg.dk:Nu skal jeg ikke gøre mig til ekspert på området, men brystkræft er da så vidt jeg ved ikke så ondartet som andre former for kræft!?
Nu bliver jeg altså harm:
Du er tydeligvis ikke ekspert, og har ikke engang gidet undersøge fakta: Der er ca. 4.200 kvinder der får brystkræft hvert år i Danmark, og der dør årligt ca. 1.400 kvinder af brystkræft. Ca. 2% af alle danske kvinder dør af brystkræft, og det er en af de mest udbredte kræftformer i DK. Men ellers er det såmænd ikke særlig alvorligt.
Og inden du så kommer helt op i det røde felt: I andre dele af verden (specielt USA) er der ekstrem stor fokus på det - der findes masser af varer, der er mærket med en lyserød sløjlfe for 'think pink'.