Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatning/søgemaskineoptimerede tekster

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gør hermed opmærksom på, at jeg tilbyder at forfatte både almindelige tekster det være sig til annoncer eller internetbaserede medier samt tekster optimeret til Google.

Jeg har i flere år arbejdet med marketing, og har blandt andet siddet i marketingsafdelingen, som tekstforfatter, for en større IT-virksomhed. På det seneste har jeg arbejdet som selvstændig med en fortløbende ordre, hvor jeg oversætter en portal og laver alt marketingsmateriale for en stor asiatisk hardwareproducent.

Jeg har desuden arbejdet med udformning af patientvejledninger og materiale omkring flere forskellige operationer samt efterfølgende at søgemaskineoptimere disse websites og ikke mindst gøre teksten søgemaskinevenlig.

Jeg tilbyder, at skrive tekster omkring alle emner, men mine specialer er artikler omkring:

Sundhedsydelser, patientvejledninger mm. (studerer medicin)

Teknisk marketingmateriale herunder bannertekst, nyhedsbreve, tekst til hjemmesider og blogs.

Søgemaskineoptimering og analyse af behov. Oplært af Notabene.

Prisen afhænger af opgavens struktur og varighed. Såfremt der er tale om længerevarende opgaver kan der findes en ordning med rabat. Idet jeg har en del ordrer, som fortsætter ubegrænset, vil det være nødvendigt at tilpasse store opgaver til dette.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har løbende brug for en der kan lave/omskrive SEO tekster.

Har du mulighed for at sende mig dine kontaktinformationer til henning@wogw.dk, så kontakter jeg dig når vi har et konkret projekt som du evt. kan byde ind på, hvis det er noget der har interesse.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)