Hejsa.. Jeg er en 23-årig ung mand som studerer markedsføring på Niels Brock i København og som søger praktikplads med start januar 2009. Jeg er igang med 3. semester og skal i forbindelse med min hovedopgave på 4. semester finde en praktikplads i en virksomhed som er studierelevant. Opholdet er som udgangspunkt ulønnet. Mine kompetencer bevæger sig primært inden for markedsføring nationalt som internationalt, dog har jeg haft en ret bred vifte af fag som jeg har en grundig basisviden indenfor, de er listet herunder: International Marketing Desuden har vi gennemgået adskillige cases med arbejdsgange som afspejler det virkelige liv. Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udarbejdes, så den passer til den valgte virksomhed, Der ligger ikke nogle faste arbejdsopgaver praktikperioden skal indeholde, dog ser jeg helst at opgaven bevæger sig inden for markedsføring da dette er mit stærkeste kort. Jeg er glad for at studere men glæder mig virkelig til at prøve teori i praksis. Om mig selv kan jeg sige at jeg selvstændig, iderig og humørfyldt men også seriøs. Jeg arbejde før mit studie som souschef i en Super Brugs hvilket har lært mig hvad hårdt arbeje er. Der er meget mere at fortælle, men jeg vil meget hellere fortælle det personligt. Håber at høre meget mere fra jer derude. Mvh. Lasse Hjort e-mail: hjortlasse@hotmail.com - tlf. 24634421
|
Markedsføringsøkonomstuderende søger praktikplads medio januar 2009.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)