Det må gerne koste næsten gratis, og samtidig være af en god kvalitet.. Jeg står selv for designet af det og det hele.. |
Visitkort.
|
|
Jeg kan anbefale jessen i Valby... - eller Valby lyntryk til hvis det er bare er en stribe visitkort uden alt for mange dikkendarer.. Mange nævner også Lasertryk her, men personligt har jeg dårlige erfaringer med dem.. Mange hilsner: Thomas |
For vil MEGET gerne selv kunne stå for designet, eftersom det jo er det som jeg beskæftiger mig med. Har lidt overvejet http://www.rotation-media.dk/ .. kan man selv sende sit design til dem?. |
Send du bare dit design til dem.. ![]() ![]() Mange hilsner: Thomas |
|
|
Laver du kortet i illustrator eller indesign/quarkxpress..?? og hvilken version..??? eller andet..?? Al grafik og billedmateriale bør være i 300 dpi.. og .TIFF/EPS. ( Husk hvis dit logo er lavet i 72 dpi kan man ikke bare uden viderer lave det til 300 dpi..) Logo materiale lavet i illustrator skal helst være outlinet .EPS.. Outlinet så du ikke får problemer med din typografi. Er lidt ærgeligt hvis typografien ændrer sig. Men jeg tror du har lavet dit logo i photoshop så der er det ikke noget problem.. Enten cmyk defineret eller pantone hvis du nøjes med at køre det i 2-3 farver.. Husk at inkludere fonts hvis du laver en trykklar PDF osv...?? Mange hilsner: Thomas |