Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System der kan håndtere Saldo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg leder efter en webshop der kan håndtere en saldo, ligesom når du betaler 50kr ind på dba.dk så kan du bruge pengene henad vejen...

Hvem laver sådan noget ?
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:28
Princippet er jo forholdsvist simpelt.
Brugeren indsætter beløb
Ved hver ydelse trækkes der er gebyr fra.
Så såfremt dit system pt. har et brugersystem, kan jeg ikke forstille det er svært at tilføje den ekstra feature.

Dertil vil jeg sige at jeg tvivler er findes færdig lavet system til dette, men vil det ikke også være optimalt at få lavet det specifikt til dit behov?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 15:32
Hej Kristian

Det var nu ikke til min egen side, det er til en lille projekt jeg har på siden :-)

Ok jeg kunne heller ikke finde et system det kunne håndtere det..

Det er pænt kompliceret, for sætter du 100.- ind skal du også kunne hæve 10.- hvis du ikke vil bruge tjenesten mere når der er f.eks er 10,. tilbage. osv.. den skal sende en mail når du har 5 .- tilbage osv..

Og så er det med dankort betaling self.

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:23
Dato: 5/15/2006 3:31:43 PM
Forfatter: Peter Kriegbaum
Det er pænt kompliceret, for sætter du 100.- ind skal du også kunne hæve 10.- hvis du ikke vil bruge tjenesten mere når der er f.eks er 10,. tilbage. osv.. den skal sende en mail når du har 5 .- tilbage osv..

...vil nu give Kristian ret i at det ikke er raketvidenskab. Har du først almindelig brugerstyring, er ovenstående på ingen måde kompliceret.
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 16:27
Men hvis det er så nemt, så må der også være nogle der har lavet et standart system man kan bruge.. :-)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:41
Dato: 5/15/2006 4:26:59 PM
Forfatter: Peter Kriegbaum...hvis det er så nemt, så må der også være nogle der har lavet et standart system man kan bruge..

Ikke lige en hyldevare, da der i den slags systemer sjældent er noget du kan kan standard. Det kan dog sagtens laves, og er det en del af et samlet system med brugerstyring mm, bliver det ikke point/saldo kontrol der kommer til at give de store udsving i den samlede pris. Prøv evt at google på autionssoftware mm, eller lignende på engelsk.
Fandt den her http://www.phpauction.net/ og den ser ud til at kunne meget af det du efterspørger.

Alternativt kan du beskrive projektet mere i detaljer, og få nogle bud på hvad det kan koste.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)