Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg står og skal have lavet nogle ændringer på min side www.tingtiltumlinger.dk og ønsker derfor gode råd til ændringer/tilføjelser

Kom med dem alle positive som negative kommentarer er velkomne

På forhånd tak

Vh Lotte

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 12:52
Hej Lotte

Så har jeg kigget på din hjemmeside.

Jeg ville nok have mere fokus på shoppen, da det vel primært er den der skal have opmærksomheden?

Du skriver et sted at der kommer nyheder hver måned... behøver man så kun se på din hjmmeside en gang om måneden? Den sætning ville jeg nok lave om så det lød mere som om at der sker noget nyt på din side HELE tiden.

Jeg syntes det er nogle dejlige farver du har valgt. Syntes det understreger det økologiske.

God arbejdslyst!

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 12:59
Nogle umiddelbare ideer:

1. Sørg for at have tilmeldingen til dit nyhedsbrev helt fremme på forsiden. Synligt og let tilgængeligt. Det vil helt sikkert give dig væsentligt flere tilmeldte.

2. Hold din side opdateret. Det er en katastrofe at have "Alle de personer, som tilmelder sig til nyhedsbrevet tom. torsdag den 27. april 2006 er med i lodtrækningen om ovenstående gavekort." stående på siden. Det virker ikke professionelt.

3. Jeg synes du burde have en tekst helt fremme på den forreste side hvor du forklarer de besøgende hvorfor de skal undersøge din side nærmere. Altså få tydeliggjort WIIFM (Whats In It For Me). Det kan være at de sparer værdifuld tid ved at handle hos dig eller det kan være at de klæde kan deres små poder på så alle de andre forældre bliver grønne af misundelse osv.

4. Statistikker viser at man mister mellem 40-80% af de besøgende for hvert click de skal foretage. At bede folk om først at blive medlem for at kunne købe er derfor en sikker grund til at holde dit salg lavere end det kunne være.

Det var bare lidt hurtige input. Håber at de kan bruges.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:26
tak for jeres svar alle forslag er med i mine overvejelser til fremtidig look af webshop

tusind tak

vh lotte

Fra Galten Østjylland
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:28
Klik På Salg Marketing PR - På forside af Amino:

Klik På Oplevelsesøkonomi / Industri - ???Service... Der link

nankai
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:22
Generalt synes jeg siden er pæn, dog er der en lille skønhedsfejl. Jeg synes du udnytte højde lidt uhensigtsmæssigt, da man ved høj skærmopløsning har utrolig meget plads i bunden af hjemmeside, giver et helt skævt udtryk. Jeg ser to løsninger på dette. Enten drop den faste højde på siden og lad den fylde så meget den kan med det indhold der er. Det kræver dog at du laver lidt om på designet, f.eks. fader billedet ude i højre side. Den anden muligheder at du centrerer selve indholdet på siden. Altså så der kommer lige så meget plads i toppen og i bunden. Held og lykke med det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 18:58
Jeg har en del ting...

1. Da jeg først så siden, og gik til shoppen, klikkede jeg mig ind på en tilfældig vare. Der stod en pris, og man kan indtaste et antal... Men der var ingen knap til at lægge i kurv!!! Lidt senere så jeg tilfældigt, at der stod at man skal være logget ind for at benytte shoppen. Jeg lever af at lave web-applikationer, og andre software applikationer. Jeg læser ikke på en hjemmeside, med mindre jeg ikke kan gøre det jeg vil, eller at jeg skal have informationer om et produkt. Jeg klikker mig frem hurtigt, og bestiller det jeg vil have - og sådan er der MANGE der gør.

2. Jeg ledte efter noget med login, men fandt det aldrig. Jeg kan udemærket se der er et punkt som hedder medlemsskab - men hvad med kunder som allerede er medlem? Jeg fandt det så lige efter. På forsiden. Når du har afsnittet som hedder Shoppen, forventer jeg at alt der har noget med Shoppen at gøre, ligger dér... Og ikke på forsiden. Hvad nu hvis jeg kom direkte ind på shop-siderne, og aldrig så forsiden?

3. Der er ikke et synligt link til indkøbskurv - måske fordi jeg ikke er logget ind?

4. Lav forsiden, så man med det samme kan se nogle få varer, og får et indtryk af, at man er havnet i en shop.

Det var sådan lige de ting jeg fandt efter 5-10 min. eftersyn...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)