Hej Aminoer, Jeg er ved at opbygge et professionelt forretningsnetværk og er i tvivl om, hvordan jeg skal prissætte medlemskontingentet, samt hvad der er rimeligt at tage. Håber der er nogen her, der kan hjælpe mig. Der er selvfølgelig en række konkrete udgifter til markedsføring af netværket, lokaleleje og forplejning i forbindelse med netværksmøderne mv. som giver sig selv. Men derudover skal jeg fastsætte en løn til mig selv for administration af netværket - bl.a. opdatering af hjemmeside, tilrettelæggelse og opfølgning på netværksmøder, markedsføring osv. Jeg forestiller mig, at jeg vil bruge omkring 10 timer om måneden på at arbejde med netværket. Det man som medlem får er bl.a.:
Formålet med netværket er, at det skal hjælpe det enkelte medlem til at udvikle sin forretning. Hvor meget ville i synes var rimeligt? Pft, Sarah
|
Hvad er rimeligt at tage i pris?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)