Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billetter til George Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender I det? Når skæbnen bare bliver ved med at trække én i benet?

Det hele startede I Fona, hvor vi stod i kø for at få billet til George Michaels kommende koncert i parken. I disse dage er det så smart at de forreste i køen får en blå seddel med et nummer på, som betyder at man er garanteret en billet. Intet desto mindre sker der det utænkelige. Billetsystemet bryder ned, og manden lige foran os køber de sidste fysiske billetter de har i denne Fona. Nu var der så mulighed for at skrive sig på en liste, og man ville så senere blive kontaktet af billetlugen mht køb af de hersens reserverede billetter.

Nuvel, der kommer idag en mail fra billetlugen, om at man kan logge ind med en bestemt kode, og købe sine billetter. Vi logger ind, og ser til vores store glæde at man kan vælge billetter på plænen, og går videre i systemet. Af uransagelige grunde beslutter jeg dog lige at jeg skulle se efter noget på siden før, og trykker på tilbage knappen. Vupti, så var der ikke flere billetter på plænen hvilket resulterede i umådelige mængder gråd fra min bedre halvdel, da det i hvert fald slet ikke er sjovt at sidde oppe under taget i parken. Jeg købte dog alligevel et par billetter (1. række i de øvre "balkoner").

Nu er det så jeg rækker ud til jer Amino''er, for lige at høre OM der skulle være en god sjæl, der har købt billetter til plænen, men som egentlig hellere ville sidde ned på første række (afsnit A4), under dette fantastiske show?

På forhånd vil jeg gerne sige at dette ikke på nogen måde er ment som et billethaj salgstrick, men blot er et råb om hjælp til at dulme de røde øjne herhjemme :-)

Mvh.
Morten Bock

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 23:33
Øv

Super træls situation. Har du evt prøvet at kontakte billetlugen (eller hvem det nu er) og høre om der er mulighed for et byt? De har været meget i pressen på det sidste om netop dette emne, så kan da være at der er mulighed for noget der.

Håber du får de billetter du egentlig bestilte

Held og lykke herfra.

Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:52
Hej Morten,

Du kan eventuelt prøve at oprette en bytteannonce på DBA.dk eller hvis det skal gå stærkt, så bare kontakte nogle af dem (evt fra dit lokalområde) der skriver de har billetter på plænen og høre om de vil bytte!

Held og lykke med "projektet" og ikke mindst koncerten

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Århus C
Tilmeldt 25. Nov 05
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 10:47
Dato: 5/12/2006 9:52:16 AM
Forfatter: Grønkjær
Du kan eventuelt prøve at oprette en bytteannonce på DBA.dk eller hvis det skal gå stærkt, så bare kontakte nogle af dem (evt fra dit lokalområde) der skriver de har billetter på plænen og høre om de vil bytte!

Jeg har en bytteannonce i dba.dk, men det ser ud til at de fleste der gerne vil bytte er nogen der vil have billetter til madonna eller robbie williams i stedet.

Jeg kunne selvfølgelig prøve at se om jeg kan overtale billetlugen til at bytte dem til plænen, men jeg tror de er ret ligeglade. De får jo udsolgt lige meget hvad.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)