Jeg står for at måske skulle åbne en mindre webshop, men kan ikke helt finde rundt i priserne. Det bliver en mindre webshop - med kun en bestemt produkt kategori, og derfor skal det være en forholdsvis lille webshop, med 5-15 produkter. Jeg vil selvfølgelig gerne have kreditkort betaling, da mange benytter sig af det i dag. Jeg har set løsninger fra blandt andet scannet og dandomain, hvor det koster 300 kr/måneden (plus 100 kr. til betalingsmodul) - men jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal betale, alt i alt, incl. dankort betaling? og har i noget i vil anbefale - når det bare er en mindre webshop, hvor jeg vil have mulighed for kreditkort-betaling (med pbs og hvad der nu ellers skal betales)? Ser frem til en masse inputs, som kan hjælpe en begynder, indenfor webshops igang ;-) |
Ud over webhotel, betalingsgateway, webshop og hvad der ellers er, skal du have en indløsningsaftale med Pbs. Det SKAL du have hvis du vil have Dankort betaling. Det koster 1250 i oprettelse, og herefter 1000 kr årligt. Det er en udgiftt du ikke kommer uden om, og er sikker på at det også står i betingelserne der hvor du overvejer at oprette en betalingsgateway.
Skal du have direkte homebankingbetaling med de store banker (nordea, Danske m.fl) kræver den en masse ekstra, men det skal du afregne direkte med de forskellige banker.
Held og lykke med projektet.