Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Kasseapparat, scanner, dankort terminal m.v.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg håber på snart at åbne min butik ude i virkelighedens verden også.

I den forbindelse skal jeg jo have anskaffet mig noget udstyr, som det ovenstående.

Lige nu kører jeg mit varelager via min webshop (hosted af Cubit Medialine) og så et online regnskabsprogram (Webfinance).

Jeg er totalt blank på kasseapparater, dankort terminaler, scannere m.v. Hvad vil være relevant at skaffe og kan man få noget som automatisk trækker det ud af mit varelager eller er det noget jeg skal snakke med min webshop-udbyder om.

Det er meningen at butikken skal være åben ca. 2 dage om ugen og så skal jeg også på messer, så det skal være noget jeg kan tage med mig.

Og når jeg skal til messer vil jeg gå ud fra det er mest relevant at jeg har mobilt bredbånd, for det har dankort-terminalen vel brug for?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:27

Vi kan tilbyde en løsning hvor webshoppen kan optræde som kassesystem.

Ulemper ved vores løsning:

• Det er en smule mere omstændigt at bruge vores kassesystem end at benytte en egentlig dankortterminalløsning
  • Det er nødvendig at skifte webshopudbyder

Fordele ved vores løsning

• Det er sandsynligvis billigere end at investerer i en dankortterminal samt integration mellem kassesystem og lagersystem
  • Lagersystemet er pr. automatik integreret
  • Da webshoppen optræder som kassesystem (med mulighed for at tilknytte bonprinter, stregkodescanner og kasseskuffe) er det ikke noget problem at tage på messe. Det eneste der skal bruges er en computer og noget internet så er systemet kørende

Jeg skal ikke kunne sige om vores løsning er den rigtige for dig, men hvis du er interesseret i at høre mere om mulighederne kan du fange mig på psj@taketwo.dk eller 40685707

Mvh Peder Steen Jensen

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 00:11

Tillad mig lidt reklame for vores nabo: DK Online. De har styr på alt hvad der har med fysiske dankort-terminaler at gøre. Både leje og køb og stort udvalg i forskellige terminaltyper. Mobile, stationære, store og små. Tjek deres hjemmeside om Dankortterminaler.

Jeg er ganske sikker på at du kan få et kassesystem der kan "snakke" med lagerstyringssystem og økonomisystem - dog kan jeg godt frygte at det bliver en halvdyr affære. Jeg har dog ingen konkret erfaring med emnet.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:26

Hejsa.

Tag og lav en enkel googlesøgning på Kasseapparater. Det hjælper meget. Der finder du bl.a. 

http://www.jk-kasseapparater.dk/

It Gruppen

Hvilket lyder til at være nogle gode virksomheder hvis du læser lidt...

Omkring trådløse så ved jeg at der en i Horsens som sælger trådløse automater. Og så er det at de kører på mobil-taletid (ihvertfald den model jeg kender), men du kan sikkert finde nogle andre.

Men lav også lige en google søgning på det, så bliver du meget klogere.

Fortsat held og lykke Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:03

Det lyder spændende og en elektronisk terminal der kan integreres med dine systemer lyder også som det mest relevante for dig.

Du kan læse mere om vores løsninger her: http://www.epay.dk/webpay/ (løsningen kan bruges enten ved modtagelse af betalingsoplysningerne over telefonen eller ved jeres behov, med kunden fysisk til stede).

Du er meget velkommen til at kontakte os for mere information herom.

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 13:19

Jeg har vist besluttet mig for at det ikke skal være et kasseapparat, men derimod et kassesystem, som kan køre på min nuværende bærbare og så med en kasseskuffe nedenunder.

De solgte varer skal ikke nødvendigvis trækkes ud af mit varelager automatisk, det kan sagtens ske manuelt da jeg ikke er større end jeg er.

Men en scanner, stregkodeprinter og bonprinter kan jeg ikke undvære.

Så er der nogle nye bud?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:40

UDu er ikke interesseret i at skifte shopudbyder?

Det bud jeg smed ind længere oppe i tråden matcher noget nært præcist det du efterspørger.

Nu ved jeg ikke hvilken udbyder du bruger på nuværende tidspunkt (har vist ikke set et link til din shop), hvis det er et professionelt webbureau som gør sig i custom løsninger burde de kunne udvikle et lignende system til dig. Så i første omgang (hvis du ikke vil skifte shop) så syntes jeg du skal ringe til shopudbyderen og høre hvad de kan tilbyde.

Mvh Peder

P.s. Du er stadig velkommen til at ringe eller skrive Smile

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:09

NyIForum:

Og når jeg skal til messer vil jeg gå ud fra det er mest relevant at jeg har mobilt bredbånd, for det har dankort-terminalen vel brug for?

Jeg har købt en Dankort terminal, der kører på mobiltelefoni (en Flexi-mobil købt hos CT Coin) - den virker faktisk rigtig fint, og det er sikkert billigere end mobilt bredbånd (med mindre du har det alligevel). Men check på http://www.dankort-forretning.dk/, hvilke krav, der er til sikkerhed på datatransmission.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 21. Feb 08
Skrevet kl. 06:55

Nej, jeg er ikke interesseret i at skifte udbyder, det bliver for bekosteligt lige nu.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)