Jeg har lyst til at få min egen smørrebrødsbutik! Til det søger jeg en kompagnon.
Jeg tænker at købe en allerede eksisterende butik, for salg af morgenmad, frokost, såsom smørbrød, sandwich, lune retter, evt. catering til det søger jeg en kompagnon. Du behøver ikke have branchekendskab jeg har min økonomi på plads, du skal naturligvis lægge en vis kapital, men vi behøver ikke dele 50/50.
Jeg er ansat indenfor det offentlige, og har været det i mange år. Men nu skal der ske noget andet!
Jeg er en god praktiker Jeg er en god organisator Jeg kan lide at lave mad Jeg har regnskabs indsigt! Jeg har drift indsigt Jeg er god til at servicere Jeg har allerede nogle gode kontakter
Hvem har lyst til at være med? Jeg ved godt, ideen ikke er original, men jeg brænder for at få mit eget. Jeg tror på, at med en god beliggenhed kan vi skabe en god, spændende og udbytterig butik.
Brænder du også for at lave mad og sælge fra din egen butik, så skriv til mig, og vi kan måske finde ud af et frugtbart samarbejde.
Skriv til mig på wyrnak@hotmail.com
|
Kompagnon søges i Københavnsområdet.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)