Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ang. Hjemmeside / CMS

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

er ved og lave min egen hjemmeside har købt domæne og webhotel og det bar fint.

Men nu kommer mit spørgsmål, jeg står og gerne vil have login system på sitet, og det skulle man gerne kunne gøre via Joomla eks. Eller Mambo osv, men når jeg via www.surftown.dk logger ind og aktivere en af de såkaldte CMS programmer, og går ind på dem viser de en hjemmeside fyldt med news osv eks hvis jeg har åbnet en Joomla side, kommer der en slags "joomla hjemmeside" hvor jeg kan logge mig ind og redigere "ALT" på den side ligefra design til artikler, afstemninger osv. Men nu undrer jeg mig over hvad det egentlig har med min side at gøre?, fordi den forbliver uændret.

- www.lavio.dk

Hvis en kunne fortælle mig noget som ville give mig et inblik i de såkaldte CMS programmer og fortælle hvordan det hænger sammen ville det være kanont.

skal siges jeg har læst diverse toturals.

MVH

Rasmusds

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg ved at Surftown spørgsmål tit kommer op på drupaldanmark.dk og i forbindelse med drupal cms problemet for drupal er at de ikke har safe_mode=off

Nu ved jeg ikke om det er det samme jumla men jeg kan forstille mig dette.

Nu det link du henviser til er ikke til din jumla side så kan ikke sige det 100% men i drupal er det sådan at der er en info side som vil være på forsiden indtil at du ligger en ny side op på forsiden. Så det kunne være det samme jumla.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)