Vi overvejer at udlicitere pakningen af vores ordrer.
Det drejer sig om ca. 20.000 ordrer årligt. Der er tale om livsstilsprodukter - f.eks. brugskunst, tøj o.l.
Varerne skal pakkes omhyggeligt - og vi ønsker en høj kvalitet - og en samarbejdspartner, som også er edb-minded og selv kan håndtere ordrerne i Navision.
Derudover er der behov for modtagelse af varer, lagerplads m.v.
Er der nogen, der har gode råd og anbefalinger i den forbindelse?
Der ligger måske en ny forretningidé der :-) Alle der driver e-handel (mig selv inkluderet) ved, at en af de største udfordringer er logistik, pakning og forsendelse, der kan tage pusten fra selv den mest ihærdige iværksætter, når mængden af ordrerne begynder at stige...Finder du en virksomhed, der kan hjælpe i den forbindelse, må du meget gerne give tippet videre her på Amino.
Jeg kan tilbyde individuelle logistik- og lagerløsninger, der spænder fra langtidsopbevaring til pick-pack/labelling/sampling og distributionsopgaver. Vi håndtere på nuværende tidspunkt tekstil, brugskunst mm., og har netop udvidet vort lager med 3000 kvm..
Hvis du er interesseret kan du sende mig en mail på jan@alpi.dk eller ring på tlf. 24200585.
Jeg kan ikke være dig behjælpelig ovre i Jylland - men hvis du vil fortælle ca. hvor meget lagerplads der vil være påkrævet vil jeg gerne give dig et tilbud.