Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal have transporteret 84 mennesker til Aalborg - any suggestions?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej gutter (og gutinder), her er en af de lidt mere specielle :)

Jeg skal være med til at afholde et arrangement i Aalborg, med deltagere fra det meste af landet. Jeg har undersøgt priser hos DSB samt en håndfuld busselskaber fra DeGuleSider, der alle var dyrer end DSB.

Deltagertallene fordeler sig sådan her:

København 30
Aalborg 16
Sønderborg 9
Kolding 5
Herning 8
Århus 17
Odense 15
(De 16 fra Aalborg, kræver selvfølgelig ikke transport).

Til dem der skulle være nysgerrig, så tager DSB 33.000 inkl. pladsbillet og 30% rabat. Min første tanke var at fylde en bus op med passagerene fra København og Odense, men det alene koster 25.000, så det er langt fra at være konkurrencedygtigt.

Selve arrangementet starter fredag middag (der skal de værer i Aalborg) og slutter med afgang fra Aalborg igen søndag middag. Nogen forslag til den problemstilling?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:23
Kan fælleskørsel være en mulighed?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:38
Dato: 5/9/2006 3:23:24 PM Forfatter: Dimitri Kan fælleskørsel være en mulighed?

Det kunne være voldsom meget sjovere, hvis man kunne udbetale i snit knap 400 per mand til kørselsgodtgørelse, og så selv lade dem finde ud af noget fælleskørsel. Men da det primært er studerende, kan det nok komme til at knibe... vil dog helt sikkert prøve at forhører mig om, hvordan det ser ud med den mulighed.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 15:48
Hvis det er studernede, så ser om det kan betale sig at få lavet et wildcard til dem hos DSB. Skal du fragte dem yderligere rundt i løbet af året, vil det være billigere...

Det lyder som en meget kringlet opgave at få alle fragtet derover. Hvis jeg var dig, havde jeg udbetalt dem et beløb, og så måtte de selv finde derop.

Det koster dig for meget tid at sidde og finde ud af...

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:01
Hej Tommy,

Har du undersøgt hvad det koster at leje minibusser? Eks. VW Caravelle 9 pers. kan man køre med alm. kørekort. Så skal du selv. koordinerer noget opsamling og fordeling af personer i bilerne. Deltagerne kan jo selv køre bilerne. Meeen, det kan nok ikke komme under DSB''s pris alligevel, men prøv da at ringe til Avis Europcar og hvad de hedder alle sammen.

mvh Carsten

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Dato: 5/9/2006 3:48:02 PM Forfatter: Dimitri
Hvis det er studernede, så ser om det kan betale sig at få lavet et wildcard til dem hos DSB. Skal du fragte dem yderligere rundt i løbet af året, vil det være billigere...

Dato: 5/9/2006 4:01:28 PM Forfatter: Carsten Jacobsen
Har du undersøgt hvad det koster at leje minibusser? Eks. VW Caravelle 9 pers. kan man køre med alm. kørekort.

Helt sikkert gode ideer, alle alternativer skal frem - jeg prøver at undersøge begge. Alle skæve ideer er velkommen... ideen om et marathon løb som indledning og afslutning på arrangementet er dog fravalgt af praktiske årsager ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:09
Har du talt med Matt om han kan sejle dem over i sin nye båd?

Når sjællænderne er kommet til Jylland, kan de blaffe resten af vejen...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Dato: 5/9/2006 10:09:27 PM Forfatter: Dimitri
Har du talt med Matt om han kan sejle dem over i sin nye båd?

Yes sir! Det vil de da i hvert fald huske... små 6 ture, så har han samtlige københavnerne med, 3 ture mere for at få odense-folkene med. Det må jeg hellere diskutere med ham ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17

[dobbeltpost]

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)