Der er en Russisk hacker der både i dag og i går har forsøgt at bryde ind i Amino. Som nogle måske kan huske, lykkedes det at deface Amino for et halvt år siden og det kunne være gået grueligt galt. Vi har selvfølgelig backup, men vi kan miste en dags indlæg og vi kan risikere nedetid. Jeg har derfor sat Amino til at jeg skal godkende alle nye brugere og det vil jeg blive ved med til tumpen er stukket af. Dbh Martin |
Russisk
|
Dbh Martin |
Sikker på at det ER en russer? Det er ikke noget problem at få software der skjuler ens IP. Anyways Terle, tak for et godt forum! ![]() |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Dbh Martin |
Yep. |
Oki. |
Det er meget simple software der bouncer dig over en masser proxy servere. Faktisk umuligt at spore en... Martin Thorborg: Tror du ikke bare det er en Forum Spam Bot? Man kunne jo lukke for alle IP''er så kun de Danske IP ranges stod åbne... Men der kommer problemet med dem som sidder i udlandet... Nu hvor proxy er på banen fik jeg nok en dum ide (igen)... Sæt Amino op til at lukke for ALT på nær en Amino proxy server. Så når man blev medlem fik adgang til denne proxy server som man så via den fik adgang til Amino... Så er alt lukket dog og giver nok osse tons af andre problemer... |
Håber idioten snart smutter, så du kan bruge din tid bedre end at tjekke alle nye brugere. Tim |