Til større projekt søges partner. Evt som partner i det fitnesscenter jeg har nu, og også i det projekt vi arbejder med. Sted: Sønder/midtjylland Nedenstående er den annonce der er indrykket på virksomhedsbørs.
Mindre fitnesscenter på 1½ år sælges ( eller søger partner ). Nyeste udstyr fra Technogym og Bodybike. Ingen holdtræning udover spinning. Meget central beliggenhed i by med ca. 10.000 indbyggere. Pæne renoverede lokaler. Ved salg skal leasing og banklån overtages. Evt. kan jeg tage alt udstyr med til andet projekt jeg har gang i.
Har du lyst til at være partner? Udgangspunkt for indskud er kr. 300.000. Fordelingstal bliver udregnet efter indskud! Fitnessuddannelse vil være et STORT +.
Derudover er jeg i gang med et større projekt, hvor du vil kunne være partner i mit selskab. Jeg er sammen med en anden centerejer ( personen har et veldrevnet fitnesscenter samt rigtig mange års erfaring ) i gang med at starte et større fitnesscenter op. Vi ser helst at du er en person med erfaring fra branchen.
|
Partner til fitnesscenter søges.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)