Jeg søger en dedikeret server der skal være geografisk placeret i DK.
Den skal have fl:
Mindst koblet til en 100/100 mbit fiber forbindelse (som gerne må ligge meget godt forbundet op mod danske udbydere som TDC, Cybercity, Telia Sonera, Fullrate og naturligvis den danske DIX)
Den aktuelle side der skal hostes, bruger mellem 200-300 gb om måneden (trafik) - så tilbuddet må gerne opfatte trafik-pakke på min 400 gb med følgende pris i gb
Jeg skal ikke kunne sige om en virtual server faktisk kan trække belastningen... Umiddelbart ser jeg kun plushost.dk som potentielle. Såfrem der i tilbuddet eksitere et oprettelses gebyr, skal det være lavt. Jeg ønsker ikke at binde mig længere end 1-3 måned(er) før jeg ved om det perfomer som jeg ønsker.
Tilbuddet er meget velkommen enten som et Amino indlæg eller på jh@webname.dk - håber der er nogle der har lyst til at byde på dette, eller der er nogle der har gode erfaringer med firma'er som kan tilbyde dette, som har geografisk placeret servere i dk. :-)
Du skal nok regne med mindst 1500 om måneden, plus køb af hardware, dog kan du MÅSKE klare dig med en virtuel server det vil måske koste dig 2500 om måneden.
Men du er meget velkommen til at kontakte os, så kan vi måske finde ud af noget du har brug for.
Du skal nok regne med mindst 1500 om måneden, plus køb af hardware, dog kan du MÅSKE klare dig med en virtuel server det vil måske koste dig 2500 om måneden. Men du er meget velkommen til at kontakte os, så kan vi måske finde ud af noget du har brug for. 70261420 Steen
Hej Steen,
Tak for dit indlæg.
Jeg har lige ændret min forspørgelse en lille smule, det der er nødvendigt at hoste i dk, er fylder sådan set ikke mere end et par gb. Hvad koster 10 gb virtual med 2-400 gb trafik? Og linux debian?
Du er meget velkommen til at sende mig en direkte mail på jh@webname.dk
Jeg ville egentlig ikke svare, men da du siger at kun en lille del skal hostes i Danmark går jeg ud fra at resten kan hostes påen dedikeret server i tyskland.
Jeg skal dog lige sige at hvis det er pga. SEO du ikke vil hoste i tyskland så er det sådan at vores IP adresser vises som kommende fra Danmark og derfor burde være SEO venligt. (jeg vil gerne høre hvis nogen finder ud af noget andet, da jeg jo ikke vil fortælle noget der ikke er sandt)
Test evt. på denne side http://www.webconfs.com/ip-to-city.php med IP 87.118.67.100 som er en af vores IPer. Du kan også teste IPen du skal have før du bestiller serveren
·Dell 1950 III ·1 x Intel Xeon CPU (2,8Ghz) ·2 GB Ram ·2 x 300GB HD (Raid 1) ·100 Mbps forbindelse ·1000 GB Trafik / mnd. ·2 IP adresser ·Debian 4.0 med root adgang (alle vores egne boxe kører debian) ·Hostet i Århus
Pris: 899,- om måneden
Oprettelse: 2995,-
Tilkøbsmuligheder:
50 GB Backup på ekstern server + 399,- / mnd. (til backups fra din server)
100 GB Backup på ekstern server + 699,- / mnd. (til backups fra din server)
Der kan desuden tilkøbes mere ram, cpu, trafik, 1 Gpbs port, vpn m.v.
Jeg søger en dedikeret server der skal være geografisk placeret i DK.
Den skal have fl:
Mindst koblet til en 100/100 mbit fiber forbindelse (som gerne må ligge meget godt forbundet op mod danske udbydere som TDC, Cybercity, Telia Sonera, Fullrate og naturligvis den danske DIX)
Den aktuelle side der skal hostes, bruger mellem 200-300 gb om måneden (trafik) - så tilbuddet må gerne opfatte trafik-pakke på min 400 gb med følgende pris i gb
Mindst 1024 Mb ram
Harddisk: 100 gb+
Linux Debian 4.0
Budget: maks omkring 5-600 kr ex moms
Jeg skal ikke kunne sige om en virtual server faktisk kan trække belastningen... Umiddelbart ser jeg kun plushost.dk som potentielle. Såfrem der i tilbuddet eksitere et oprettelses gebyr, skal det være lavt. Jeg ønsker ikke at binde mig længere end 1-3 måned(er) før jeg ved om det perfomer som jeg ønsker.
Tilbuddet er meget velkommen enten som et Amino indlæg eller på jh@webname.dk - håber der er nogle der har lyst til at byde på dette, eller der er nogle der har gode erfaringer med firma'er som kan tilbyde dette, som har geografisk placeret servere i dk. :-)