Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosted Exchange -- anbefaling af leverandør.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære aminoer!

Jeg har brug for en solid hosted Exchange-løsning i lille skala. Hvem kan anbefales på det danske marked pt.? Vi sætter oppetid & kvalitet & mulighed for nogenlunde hurtige kundeservicesvar højere end den laveste pris. Antal mailkonto andrager pt. 5 -- og det vil ikke vokse synderligt inden for de næste par år. Backup, spamfilter skal være inkluderet.

Hvis spørgsmålet er dækket for nylig, beklager jeg at stille det igen -- men vil sætte pris på en henvisning til den relevante tråd.

På forhånd mange tak!

Kasper

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 20:24

Kr. 65,- pr. bruger pr. med med 250 MB plads hos os, www.danskhosting.dk.

Vi leverer 2 typer backup;

1. Total backup af alt hvis tingene skulle gå helt galt. 
  2. Bricklevel backup, hvilket betyder at vi kan gendanne enkelte emails 14 dage tilbage.

Spamfilter, der f.eks. bruges af hele VUC Århus med 3500 elever, med succes, vi har dog ikke leveret exchange til dem..desværre.., kun spamfiltret.
Vi har erfaring med Entourage 2004/08, Outlook 03/07, Mobile connection osv.

Desuden tager vi tlf. 90% af gangene med det samme, hvis du ikke har hemmeligt nummer ringer vi tilbage.

Relativt hurtigt problem løsning til komplekse problemer, meget hurtigt til nemme.

Ring til mig, 70261420

Catillo, Web der virker!

Tilmeldt 19. Aug 08
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 19:27
Fra København
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 62
Fra  Relation House ApS Skrevet kl. 01:59

scannet.dk og dandomain.dk er store og veletablerede virksomheder med styr på tingene og en rimelig fornuftig service.

Jon Hauge

relationhouse.com

31 62 62 04

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:43

Jeg er rigtig rigtig glad for danskhosting som også tidligere har skrevet i denne tråd.

Oppetid og service er i top og det hele spiller bare! Har været ved dem i flere måneder og ser ikke tilbage.

Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:50

Dandomain, scannet og enavn er nok de mest erfarne på det marked.

Alternativt kunne du jo kigge efter noget hosted Zimbra

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:33

Nu ved jeg godt du skriver økonomi ikke er noget problem, men du kunne overjer google apps? Det koster stort set intet, og vil næsten garantere du ikke kommer i nærheden af noget der minder om nedetid, så er der backup - men altså, der er ingen grund til at slette sine mails, man har 25 GB!?

Jeg har aldrig modtaget en spam mail i min indboks hverken på min g-mail eller google apps acoount.

Hvis du skulle have lyst kan du læse mere om det her: http://www.google.com/intl/da/apps/business/index.html

Jeg har sat en løsning op for et par stykker, så hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at skrive :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07

Kære alle svargivere!

Mange tak for feedback ang. valg af hosted exchange-udbyder. Pt. hælder jeg mest til ScanNet -- men Google Aps-scenariet lyder også tiltalende. Prisen er ikke så vigtig, men at blive hostet på Googles cloud-netværk (med de fordele det medfører) tiltaler mig.

Jeg har prøvet at søge lidt på integration med Outlook og migregering af data fra tidligere Exchange-installation og svarene stritter lidt i alle retninger, og det er svært at finde nyt materiale, derfor et par spørgsmål:

1) Jeg går ud fra, at mailkonti let kan sættes op i Outlook 2003/2007?

2) Hvordan virker Googles migregerings værktøj? Bliver mails date-stemplet korrekt?

3) Andet jeg skal være opmærksom på?

4) Privacy Policy? Jeg mener at have læst for noget tid siden, at man giver Google lov til at anvende ens data på en eller anden facon?

Jeg synes ikke, der står så meget om mailløsningen og opsætning på den side, du linker til, mere om Docs, Sites & Calendar. Overser jeg noget?

Endnu engang (& på forhånd) tak for gode svar!

Kasper

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:03

1) Ja, og sådan nogle som os hjælper med grundige instruktioner + tlf. support evt. remote support

2) Dunno

3) Ændre MX records, men det hjælper sådan nogle som os, også med

4) Dunno, kender ikke så meget til Google aps

Gratis kontra noget der koster, er i dette tilfælde nok hjælp kontra selv at klare tingene.

MVH

Dansk Hosting Aps

www.danskhosting.dk

Catillo, Web der virker!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 07:59

Hej,

Jeg er på udkig efter en Hosted Exchange-løsning her til enkeltmandskontoret, og jeg faldt over denne nyhed i TechCrunch som fortæller at Microsoft selv tilbyder Hosted Exchange nu. Se hér.

Hvem mon sælger sådan en løsning fra Microsoft - hvor kan jeg købe den?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)