Jeg skal indenfor de næste 6 mdr. have afholdt en messe, hvorfor jeg meget gerne skal have fundet lokaler til dette hurtigst muligt. Messen skal afholdes fra kl. 10.00 – 19.00 en lørdag, men der skal være mulighed for at stille op og gøre klar to døgn forinden. Der skal være plads til ca. 500 besøgende, 10 forhandlerstande samt en "scene" med mulighed for foredrag. Derudover skal der være cafeteria med mulighed for servering af øl, vand og sandwich samt ca. 50 siddepladser.
Hvis nogen her inde mener at kunne lægge faciliteter til, hører jeg meget gerne mere herom Lad mig meget gerne høre fra jer hurtigst muligt med evt. prisforslag.
Bella Centeret har lokaler i flere størrelser. Forskellige spejder- og idrætsforeninger har lokaler rundt om i landet i diverse størrelser... måske en billigere løsning.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det er egentlig ikke af så stor betydning hvor messen afholdes, da der vil komme besøgende fra hele landet. Dog skal det helst være rimelig centralt så som Odense eller København - ikke en eller anden nordjysk flække ;)
BC har jeg været i kontakt med, men jeg har desværre ikke haft så meget held med forhandlingerne. De har været lidt tunge at danse med synes jeg.
Hvis diverse lokalforeninger ligger inde med de beskrevede facilliteter, hører jeg da meget gerne fra folk, der har forbindelser til disse.
Jeg skriver under på Odense Congress Center i dag, så medmindre du netop ligger inde med noget bedre og billigere, bliver det her, messen foregår d. 21.