Hej Aminoér!
Jeg vil høre om jeg ville have en chance som telefonsælger eller lign. Gennem mit frivillige booking bureau "Upline" har jeg fået erfaring og kendskab til salgstaler og hvad der ellers høre med. Jeg brænder for et fastjob med en spændende og indholdsrig hverdag, og når det så falder mig naturligt ind at tale i telefon, vil jeg mene at jeg kunne være en potientel kandidat til et job. Jeg er en åben og udadvendt person der altid er klar på nye udfordringer. Sætter pris på et veludført stykke arbejde og går efter at nå mest muligt på den tid jeg har, dog uden det bliver sjusk. Trods min unge alder som 17 årig har jeg en del erfaring i rygsækken og har stået på egne ben og været udeboende det sidste års tid. Fagligt er jeg godt med, både indenfor sprog matematik og edb. Med den rette oplæring og viden er man ikke begrænset og kan takle selv den værste situation. Skulle der være nogen der kan se en smule potientale ud fra hvad i kan se, kan jeg kontaktes på mickelp@upline.dk eller tlf 27850191 og selvfølgelig også her. Skulle der være en stilling som ikke lige er sælger men andet it/edb relateret kan det også have interesse.
Mvh. Mickel Pedersen |
Job som telefonsælger eller lign. ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)