Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til søgemaskine optimering.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino's

For at optimere så jeg bedre bliver set med et fælles site på Google, har jeg brug for jeres hjælp!

* Lad os sige at i skal have ny mobiltelefon, i er i tvivl om hvad i skal have, hvad søger i under på google?

* Lad os sige i er i tvivl om noget ang et telefonkøb, hvor i gerne vil have andres anbefalinger, hvad søger i på?

* Lad os sige at i skal bruge hjælp til jeres nye telefon, til f.eks. at jeres mms ikke virker, hvad søger i på?

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 01:45

1. Jeg vil søge genrelt på mobiltelefoner e.lign.

2. Første omgang vil jeg søge på de modeller som jeg havde kigget på navn + anmeldelser, e.lign.

3. Jeg vil søge på mms+teleselskab navn e.lign.

Håber det kunne bruges!

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:01

1.
- De sidste par gange jeg har købt en ny mobiltelefon er jeg gået ned i den nærmeste telebutik. Først når jeg har fundet modellen jeg vil have går jeg på nettet og Googler mobiltelefonens navn - eks. "nokia 6300". Primært for at læse mere om telefonen.
- Når jeg skal finde det billigste sted at købe telefonen går jeg på www.mobilpriser.dk og søger.

2.
- Jeg vil stadigvæk søge på fx. "nokia 6300+anmeldelser". Jeg ville aldrig søge på 'mobiltelefoner' da dette er alt for bredt hvis man blot ønsker information og anbefalinger fra andre købere af modellen.

3.
- De gange jeg har købt nyt tlf. og har skulle have opsat mms osv. har jeg blot ringet til mit teleselskab, de har jo alle tilføjelserne liggende og de kan sende dem ud uden at jeg skal skal igang med at søge på nettet.
- Det skal dog også siges at de ofte kan findes på teleselskabets side hvis man blot søger på 'opsætning mms', 'mms' eller lignende.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:12

Hej Mark,

Udover det input, du måtte få her, så brug en dags tid eller sådan på at læse tråde igennem på mobilfora og generelle fora med mobildebatter. Det vil give dig en masse værdifuldt input til udtryk, folk måtte bruge, når de stiller spørgsmål om mobiltelefoner.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)