fint sted at starte, der kan du også læse profiler skrevet af en række danske house dj''s og læse lidt mere om de forskellige. |
Hvem er de bedste DJ''s i DK?
"Preacherman er ikke bare en dj, man booker, det er en fest i sig selv!" hahaha... det kan hermed konfirmeres, han har mine anbefalinger herfra. |
Hej William... Jeg kan meget varmt anbefale Dj Kongstad som bl.a. er initiativtager til Coastclub.dk Han er knaldhamrende dygtig... |
|
En af de hotteste lige nu er vel Kjeld Tholstrup, men jeg aner ikke hvordan man booker ham. Hvis det skal være lidt lounge/groove-agtigt er Thomas Madvig at anbefale. Ellers er der jo Katrine Ring og hendes ''makker''. De unne da være søde i Istanbul. Og endeligt til sidst Thomas Knak, der jo har lavet musik til Björk. |
|
Aner ikke en skid om det, men står der på hans hjemmeside, og kender en der kender ham.. såååh.. Det er sQ vidst rigtigt nok.. |
|
Prøv at tjekke www.niklasharding.com ud. Han er trance-dj og spiller mange gigs i fx. Rusland og lignende. |
Hej Dimitri, Umiddelbart er House "sagen" i Istanbul.. Men bestemt også gerne lege med folk.... Har du et bud? Hvad med Morten Breum? Kender I ham? |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk