fint sted at starte, der kan du også læse profiler skrevet af en række danske house dj''s og læse lidt mere om de forskellige. |
Hvem er de bedste DJ''s i DK?
"Preacherman er ikke bare en dj, man booker, det er en fest i sig selv!" hahaha... det kan hermed konfirmeres, han har mine anbefalinger herfra. |
Hej William... Jeg kan meget varmt anbefale Dj Kongstad som bl.a. er initiativtager til Coastclub.dk Han er knaldhamrende dygtig... |
|
En af de hotteste lige nu er vel Kjeld Tholstrup, men jeg aner ikke hvordan man booker ham. Hvis det skal være lidt lounge/groove-agtigt er Thomas Madvig at anbefale. Ellers er der jo Katrine Ring og hendes ''makker''. De unne da være søde i Istanbul. Og endeligt til sidst Thomas Knak, der jo har lavet musik til Björk. |
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Aner ikke en skid om det, men står der på hans hjemmeside, og kender en der kender ham.. såååh.. Det er sQ vidst rigtigt nok.. |
|
Prøv at tjekke www.niklasharding.com ud. Han er trance-dj og spiller mange gigs i fx. Rusland og lignende. |
Hej Dimitri, Umiddelbart er House "sagen" i Istanbul.. Men bestemt også gerne lege med folk.... Har du et bud? Hvad med Morten Breum? Kender I ham? |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk