Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhversrådgivning der tør satse på dig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Erhversrådgivning der tør satse på dig.

SAG-partners ApS

Iværksætterrådgivning der tør satse!

• SAG-partners yder professionel rådgivning til nye iværksættere før den vigtigste beslutning i livet tages udover ægteskabet.

• SAG-partners yder professionel rådgivning til SMV virksomheder indenfor

•  
    • Analyse og systematisering af virksomhedens informationsstrøm

• Rekonstruktioner, såfremt de takles i tide.(Når rykkere bliver dagligdag)

• Kretisk mentor-støtte i forbindelse med ledelses beslutninger.

• IT-udnyttelse.

• Generelle driftøkonomisk forhold.

•  

• SAG-partners gennemføre rådgivningen i en partnerskabskontrakt, hvis væsentligste indhold er fastlæggelse af succesmål. Hvor i 25% - 50% af konsulenthororaet er fastfrosset til disse mål. Vi tør altså stole på din succes og du har sikkerhed for vort arrangement i din virksomhed.

• SAG-partners yder rådgivning på en generel økonomisk baggrund på cand.merc. niveau samt 30 år erhvervserfaring som selvstændig og samarbejder med andre rådgivningsvirksomheder indenfor ingeniør, personaleudvælgelse, designudvikling m.fl.

• SAG-partners er beliggende i Aalborg Kommune, men påtages sig opgaver i hele landet.

SAG-partners ApS kontaktes på tlf. 29924519

Med venlig hilsen

Bertil V. Thomsen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 08:58

Det lyder da lidt interessant, men kan du ikke lige forklare det her på forståeligt dansk? ;o)))

• SAG-partners gennemføre rådgivningen i en partnerskabskontrakt, hvis væsentligste indhold er fastlæggelse af succesmål. Hvor i 25% - 50% af konsulenthororaet er fastfrosset til disse mål. Vi tør altså stole på din succes og du har sikkerhed for vort arrangement i din virksomhed.

• Hvad mener du med "på cand. merc. niveau"? Er det fordi du ikke har en cand. merc., men en anden baggrund?

Jeg prøvede at finde sag partners på nettet uden held. Har du/I ikke et website?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Storvorde
    Tilmeldt 24. Oct 07
    Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 16:52

Hej business, hvem så du end er!!!!

For omkring 30 år siden overså jeg en 5 års regel i Århus, således at jeg ikke fik afleveret min halv færdige hovedopgave indenfor finansiering og udenrigshandel, desværre, så titlen er civiløkonom med over 30 år erhvervserfaring indenfor de områder jeg har nævnte i det refererede.

Website er ikke oppe at køre endnu, men navnet er registreret.

Mit tilbud om at lade en vis %-del af mit honorar binde i den virksomhed jeg yder rådgivning til, er specielt rette mod nye iværksættere og virksomheder der af den ene eller anden grund er kommet i økonomisk stormvejr. For den sidste gruppe gælder det, at jeg skal ind i virksomheden før de har kørt sig fast i stævninger og det der er værre. Altså ind når likviditets flowet ikke når sammen, de første regninger ikke bliver betalt til tiden osv.

Begge grupper er yderst interessante og får jeg den information jeg skal bruge og opnår jeg en tro ved et formøde på at der kan ske en bevægelse fra A til B, så er jeg gerne med ellers ikke.

Specielt for ny iværksættere i region midt er modellen fordelagtig da de vil kunne opnå rådgivning uden at det belaster deres likviditet.

Mvh

Bertil Vrou Thomsen

SAG-partners

29924519

Fra Frederiksberg
    Tilmeldt 7. Jun 07
    Skrevet kl. 17:05

Jeg er stadig ikke med.....

Hvad er det helt konkret du ønsker? (Mit tilbud om at lade en vis %-del af mit honorar binde i den virksomhed jeg yder rådgivning til, er specielt rette mod nye iværksættere) Prøver du at sige, at du mod rådgivning, skal have en hvis andel af virksomheden?

Måske er jeg i denne sammenhæng meget langsomt opfattende, men jeg har stadig ikke forstået helt præcist hvad det er du ønsker, når det gælder aftalen mellem dig og virksomheden ;o)

Jack

Fra Storvorde
    Tilmeldt 24. Oct 07
    Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 17:27

Helt ærlig jeg er træt af de anonyme personer!

Hvem mon Jack er?????

Men nej, jeg ønsker ikke andel i andres virksomhed, men er villig til at afstå den del af mit honorar der er aftalt som værende bundet op af et aftalt mål, såfremt dette fælles besluttede mål ikke bliver nået. Det her handler om gensidig tillid.

Derfor vil en aftale være afhængig af et formøde omkring den problemstilling i virksomheden, der ønskes hjælp til.

Jeg håber at det er forklaring nok, for ellers vil jeg afvente med flere indlæg til jeg har set andre der ikke har frostået det.

Mvh

Bertil V. Thomsen 

Fra Frederiksberg
    Tilmeldt 7. Jun 07
    Skrevet kl. 17:32

Ahh....nu må du holde ;o)

Blot fordi jeg ved at du hedder Thomsen, ved jeg jo intet om dig af den grund. Tak for 'snakken'.

PS. Der kan være mange gode grunde til at folk ikke melder efternavn ud..........Fx. at de ikke ønsker at en evt. nuværende arbejdsgiver sidder og følger med i, hvad hans medarbejder har gang i, for at starte for sig selv.

Fra Esbjerg
    Tilmeldt 23. Sep 05
    Indlæg ialt: 4105
    Skrevet kl. 17:47

Bertil Vrou Thomsen:

• SAG-partners yder professionel rådgivning til nye iværksættere før den vigtigste beslutning i livet tages udover ægteskabet.

Jeg kan se du ingen børn har Stick out tongue, ellers spændende tilbud.Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
    Indlæg ialt: 16014
    30% af profil udfyldt
    Skrevet kl. 18:02

Hej!

Jeg har nu heller ikke fattet, hvad din model går ud på!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)