Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

starte et IT-firma

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa

nu har jeg læst mange af indlæggende her på hjemmesiden, og de er meget spændende. jeg er en ung kvinde der arbejde indefor IT, og har altid drømt/ønsket at være selvstændig. men det kræver jo selvfølgelige noget mod. så nu stiller jeg et spørgsmål til jer, "findes der nogle seriøse personer med lyst til at starte et firma inden for IT".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hejsa

Velkommen til!

Vil du gerne starte et it-firma med nogen? Jeg er selv i gang med at starte it-firma (it-undervisning) op - til at starte med på deltid.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:48
IT er mange ting.

Teknisk support, konsulent hjælp, undervisning, hosting, grafiskdesign, webdesign, økonomi, lagerstyring, you name et. Du skal være lidt mere specifik.

mvh

Henrik Meyer

Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:00
Hej
Jep, vi findes - jeg er selv startet op med konsulentvirksomhed pr. 1/4 - det er faktisk helt ok, så tag du bare springet :-)
Men du skal gøre dig klart hvad det er du vil, og så skal du holde fokus - hold dig til det du er god til.
Hvor i landet befinder du dig?

Tilmeldt 5. May 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:20
hejsa

det jeg tænkte på var, den teknisk support/konsulent hjælp. 

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Skrevet kl. 09:40
Ja, som Sloth siger, så findes vi der ude.

Jeg er også igang, har fået designet logo, visitkort og salgsbrev.

Visitkortene bliver trykt i dag, firmatøj skulle gerne komme inden weekenden og salgsbrevene er på vej i trykken i denne eller næste uge, og så må vi se hvad der sker. Har også overvejet en annonce i den lokale ugeavis, men det koster alligevel 2-3000kr så jeg venter lige og se hvad der sker med salgsbrevene.

mvh

Henrik Meyer

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:45
Dato: 5/10/2006 9:39:33 AM
Forfatter: Henrik Meyer
Visitkortene bliver trykt i dag, firmatøj skulle gerne komme inden weekenden

Hvad har du fået lavet at firmatøj, og til hvilken pris, og måske også fra hvilken leverandør?
Jeg er selv på jagt efter en leverandør som leverer et godt arbejde til en god pris.
(Det kan jo ligefrem være at du har fået dit tøj leveret nu)

Mvh Anders Christensen

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 10:57
Dato: 5/12/2006 10:45:28 AM Forfatter: Anders Christensen
Hvad har du fået lavet at firmatøj, og til hvilken pris, og måske også fra hvilken leverandør?
Jeg er selv på jagt efter en leverandør som leverer et godt arbejde til en god pris.

Der kan jeg varmt anbefale Jesper fra Mediamouse (www.mediamouse.dk)

Har fået lavet skjorter og t-shirts ved ham til en god pris og med super god vejledning. Jesper er aktiv herinde, så måske han giver lidt amino rabat
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Skrevet kl. 17:03
Jeg har desværre ikke modtaget tøjet endnu, men har bestilt nogle Hvide/Orange Poloer med logo for og bag. pris 138kr pr .stk tror jeg det var.. Det er ved www.2m-profil.dk også en Amino bruger.

/Henrik

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:23
IT firma kan jo være så mangt, hvor i DK befinder du dig da?

Jeg tænkte en dag at starte en netbutikk som solgte til Norge, det tror jeg ville betalt sig siden man nemt kan konkurere på pris deroppe. Bare se på SHG. Men det er nok ik noget for dig når du tænker på teknisk support/konsulenthjælp

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)